Met een foto erbij!

• Topicstarter Topicstarter Rick St.
  • Startdatum Startdatum

welke klasse rij jij!

• onroad 1:10

Votes: 0 0,0%
  • onroad 1:8

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    93
:offtopic: ik heb sins van daag 2 sponsor eentje voor de banden velgen andere voor onderdelen.ik moet wel zeggen dat echt geluk heb hoor want je vind niet zo maar sponsors :wink: :ontopic: zitten mooi auto bij zie ik :wink:

tuuuurlijk..:-) maar wel vette filmpies he. Crash filmpies zijn ook tof. :lol: als het mijn auto maar niet is :lol:

Greet Rick

geef meer specs voor verkoop of plaats ff in te koop of staat ie daar al?

@ Roelof (paar posten terug)

Nogmaals mooie wagens!

Hoe hard rijd je electro ? (Ben ik namelijk altijd benieuwd naar) En wat is je Tandwiel Setup (als je die weet).. Ik heb namelijk zelf nog niet de goede afstelling gevonden voor mijn EVO

:teacher: :offtopic: :teacher:

als ik men nieuwe savage heb ga ik ook veel foto's nemen van het inlopen en filmpjes ook !!!

super!!

Hier mijn auto nog een keer met me Lamborghini Murcielago kap. Heb nu eindelijk is schuimbandjes gekocht en ga die binnenkort is uit teste.

afb240.jpg

Wat voor banden en velgen zijn dat?
Zijn dat ban die corraly velgen?

kan je die ellegi schuimbandjes ook op een electro installen
denk et wel he!! zijn namelijk vet mooi 8)
:offtopic: wat kosten ze ??? k even voor kerst vragen :lol:

ik heb nu ufra schuimbanden en dat is voor 1 paar (2velgen met band) €10 en voor 2 banden apart €8
Het is zowat gelijk aan Ellegi zeiden ze, alleen goedkoper en ze zijn ook in grijs :)

Ja, ufra heeft ook fluo geel en gewoon wit en ik heb juist gezien dat ze ook dat soort velgen hebben.Ik heb grijs genomen omdat ik het mooier vond :)

Back