Metamorfose van een Mikrokopter - van quad naar Y6

y-frams

Je frame ziet er heel fraai uit. Ik kan niet zo goed de flexiblitiet van je fraam geeordelen op de foto. Ik heb mat name een frame ontwikkeld waar we veel, zo niet alle kanten mee op konden. Verschillende platformen, onderstellen en accu's kun je er eenvoudig in onderbrengen.

Maar misschien kun je "niet goed aan de praat" verduidelijken?

Ik neem aan dat je minimaal een Flight Controller bord met 6 regelaars hebt. Kun je die vanaf de PC met de MikroKopter Tool benaderen? En de motoren handmatig starten vanuit de MikroKopter Tool (zonder props)? Of vlieg je er al mee en heb je afregel issues?

Ik heb intussen de instellingen van de Mikrokopter goed gekregen.
Sorry voor de extreem late reactie. Ik had verwacht bij een reactie op mijn bericht een mailtje te krijgen. Zal mijn postings beter in de gaten gaan houden. Wat betreft het Y-frame dat we hebben gemaakt dat is niet super flexibel. We konden er wel ons Mikrokopter besturing met 6 motor controllers op kwijt maar dan hield het wel op. Daardoor hebben we uiteindelijk toch een Droidworx Y-frame gekocht.

Hoe loopt het met jullie Frame?

Oo zichzelf bevalt het frame goed. Ik had er een opgetuigd met een full blown Arducopter platform. Maar de nodige problemen met de motoren. Een wat uitgebreider verslag staat hier:
http://www.modelbouwforum.nl/forums...and een MegaPirates versie van de Arducopter.

Back