Airbus 6 apr 2008 #41 ik meestal ook wel maar af en toe eens iets anders he... anders word het maar saai
C cdrom flyer 6 apr 2008 #42 Daarom houdt ik me ook bezig met shockys. Dat is goed voor de adrenaliene.
C cdrom flyer 7 apr 2008 #43 ssassen zei: Heeft wel wat weg van mijn ontwerp van de Felix Extreme, alleen denk ik dat de FE net wat zwaarder weegt, zo'n 250-gram om precies te zijn: Klik om te vergroten... Ik heb het draadje gelezen maar die heeft duidelijk een andere doelgroep. De metrix is pilootvriendelijker.
ssassen zei: Heeft wel wat weg van mijn ontwerp van de Felix Extreme, alleen denk ik dat de FE net wat zwaarder weegt, zo'n 250-gram om precies te zijn: Klik om te vergroten... Ik heb het draadje gelezen maar die heeft duidelijk een andere doelgroep. De metrix is pilootvriendelijker.
Airbus 7 apr 2008 #44 ssassen zei: Heeft wel wat weg van mijn ontwerp van de Felix Extreme, alleen denk ik dat de FE net wat zwaarder weegt, zo'n 250-gram om precies te zijn: Klik om te vergroten... idd, weegt wel veel zwaarder de mijn weegt maar 160gr rtf.
ssassen zei: Heeft wel wat weg van mijn ontwerp van de Felix Extreme, alleen denk ik dat de FE net wat zwaarder weegt, zo'n 250-gram om precies te zijn: Klik om te vergroten... idd, weegt wel veel zwaarder de mijn weegt maar 160gr rtf.