MHZ boot 80 cm rib uitvoering met dichte kap

Discussie in 'Speedboten' gestart door ardmuijlwijk, 2 aug 2022.

  1. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    Vandaag kreeg ik bericht dat dit bedrijf niet mag handelen in electronica naar nederland, schijnbaar iets met papieren. Nou ja, het zal wel, gaat weer eens niet vanzelf.
     
  2. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    1.746
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    Waar heb je die motor dan besteld?
     
  3. Mantaray1969

    Mantaray1969

    Lid geworden:
    9 jan 2018
    Berichten:
    45
    Locatie:
    Stadskanaal
    Dat is al en paar jaar het geval. Is iemand die het wel voor elkaar krijgt.
     
    Tamiya1970 vindt dit leuk.
  4. Tamiya1970

    Tamiya1970

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    1.013
    Ik weet wie
     
  5. Tamiya1970

    Tamiya1970

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    1.013
    Bestel hem bij Hydro &Marine daar heb ik de laatste Leopard vandaan.
     
  6. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    1.746
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    Bijzonder weer, de winkel zit gewoon in Duitsland en dit is toch de EU, vrije handelszone?
     
  7. Tamiya1970

    Tamiya1970

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    1.013
    Heel veel Duitse winkels mogen geen elektro motoren meer verhandelen naar andere landen.
    Tamico bijvoorbeeld verstuurd ook geen elektronica meer
     
  8. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    RC racebootshop, ik kon gewoon bestellen ook met verzending naar nederland, maar achteraf bleek dat dus niet zo te zijn, order is meteen gecanceld en geld retour gekregen.
     
  9. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    jawel die had ik toch ook nog in mijn gedachte, eigenlijk ook nooit geen problemen met bestellingen gehad daarvandaan.
     
  10. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    Geprobeerd, helaas zijn er problemen met het betalings verkeer, bestellen geen probleem, tot er betaald moet worden, de betalings code is ongeldig krijg ik elke keer, dit geeft onze bank aan.
     
  11. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    1.746
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    Ik bedoelde hiermee dat ik het mij niet kan voorstellen.
    Nu hoor ik het ook van TFL-hobby.de?
    Wat is er aan de hand met het interbancair vertalingsverkeer in de handelsvrije EU?
     
  12. Tamiya1970

    Tamiya1970

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    1.013
    Ik heb er drie weken terug nog besteld en geen problemen.
    Alleen die QR code kan je niet gebruiken.
    Gewoon overmaken naar het rekening nummer. met vermelding van je bestel/order nummer en je krijgt heel snel de bevestiging en email met track en trace.
    [​IMG]
     
    Unusual RC vindt dit leuk.
  13. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    inmiddels besteld bij hydro en marine.
     
  14. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    Klopt, ik kreeg hetzelfde antwoord, alleen had ik toen al de bestelling bij hydro en marine besteld.
     
    Tamiya1970 vindt dit leuk.
  15. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    Hallo allemaal, gisteren gelukkig ook eens wat goed nieuws, de verkoper van de motor waarvan de rotor as 90 graden stond, stuurt een nieuwe rotor op, gelukkig zijn er ook verkopers waar nog wel wat mee is te bereiken. Altijd goed om een gesprek aan te gaan en tot een oplossing te komen.

    De leopard motor zal hopelijk eind aankomende week binnen komen, de nieuwe koeljas daarvoor zal halverwege deze week op de mat vallen, toch wat positiefs te melden, mag ook wel eens.
     
    Tamiya1970, HeliKoper, G Dokter en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    Vandaag eindelijk bericht van H en M dat de motor is verscheept, een mail met tekst en uitleg volgde, er waren toch ook weer wat problemen met de vervoerder. Gelukkig dat er geen bericht kwam dat de verzending niet mogelijk zou zijn, nu nog even afwachten tot de motor hier komt, met een beetje geluk eind deze week, even afwachten maar.
     
    Unusual RC vindt dit leuk.
  17. Tamiya1970

    Tamiya1970

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    1.013
    H&m duurt inderdaad wel wat lang.
    Gemiddeld twee weken.
     
  18. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    Hallo allemaal, vandaag was het toch een beetje sinterklaas, de leopard motor, de nieuwe flexas en stut voor de andere boot zijn allemaal binnen en gemonteerd, en nog wat kleine knutsel zaken afgewerkt, hopelijk morgen even varen.
     
    Tamiya1970, HeliKoper en Unusual RC vinden dit leuk.
  19. ardmuijlwijk

    ardmuijlwijk

    Lid geworden:
    16 okt 2020
    Berichten:
    171
    Locatie:
    zuid holland
    Hallo allemaal, proefvaart was toch wat teleur stellend, boot ligt nu weer gedemonteerd op de zolder te wachten tot ik weer een nieuwe poging ga wagen.

    Mede op het oog dat ik volgend vaarseizoen toch echt wat meer wil gaan varen en niet alleen knutselen, heb ik een nieuwe proboot velos gekocht, en 2 andere projecten waar wat knutselwerk aan is, uiteraard alleen deze winter word er gerommeld. De eerste is een proboot miss geicko, waar enige schade mee was gevaren, compleet en wat knullig gerepareerd. Deze is inmiddels veel beter gerepareerd en ben met de laatste loodjes bezig, hoef allemaal niet perfect te zijn, ik hou het lekker simpel. De 2e is een proboot jet river, ook deze is kompleet, waarbij de vorige eigenaar niet echt zuinig op is geweest, maar ook deze is weer zover hersteld dat er zeker volgend vaarseizoen mee kan worden gevaren, alleen nog wat nieuwe onderdelen voor de jet aandrijving bestellen en dan is deze ook weer helemaal klaar voor een nieuw vaarseizoen. En verder komt er een opblaas boot om de boten zonder problemen te kunnen redden. Zo kan bella ook heerlijk mee op de boeg om mee te genieten op het water, ik kan niet wachten tot het weer lekker weer word zodat ik er lekker op uit kan, heerlijk genieten.
     
    Unusual RC vindt dit leuk.
  20. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    1.746
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    Weet dat die River-Jet pomp verre van probleemloos is. Erg matig ontworpen jammer genoeg. Zonde, want een ontzettend leuk model!
    Als je wilt weten wat je moet doen om hem meer betrouwbaar te maken, er is een uitgebreid draadje over op RC Groups.
     
    HeliKoper vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina