Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Michiel, geldt dat ook voor de aramide kevlar versie?
Ik vind het laminaat daarvan aan de dikke kant en was van plan alleen die delen waar de hardware aan komt, te verstevigen.
Groeten, Jan.
Ik heb even 3 vragen:
1) Mijn roer past niet achter de schroef, kan ik deze er links of rechts van plaatsen? En moet deze dan helemaa laan de rand of net ernaast?
2) Ik heb nog flexas, heb ik alleen de binnen en buiten buis nodig? Ik kan niet vinden waar ik een 4,7mm as kan bestellen.
3) Hoe zet ik de flexas aan de trimax vast? Moet deze erin draaien met schroefdraad of moet je hem vastlijmen met bv epoxy?
Beste Jan,Hallo Stephan,
1) Rechts naast het roer (van achteren gezien), voorkant roerblad gelijk met voorkant propnaaf, dan werkt het ook de propwalk nog mooi tegen.
2) Je hebt een 6 mm as nodig, met een boring voor de 4,7 flexas, MHZ heeft ze.
Als je eentje hebt met een 3,2 boring, kun je 'm bij een machinebankwerkerij laten ruimen naar 4,7, heb ik ook laten doen.
3) Asgat opruwen en ontvetten, flexas passend maken (braampjes eraf slijpen) licht opruwen en gruwlijk goed ontvetten.
Ik heb 'm vastgelijmd met loctite supersterk draadborgmiddel, hardsolderen is ook een manier, maar daar heb ik de spullen niet voor.
Groeten, Jan.