Dit lijkt er meer op zo.

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad verlengt met 2x m3 rvs boutje met moer ringen,(Schroefdraad ring)is heel erg sterk .nu kan ik het roertje nog makkelijk verschuiven .kwa afstand lijkt mij dit oke. Hoe heb je nu het roer vastzitten? Enkel grote schroeven? Zit dit nu goed vast, zodat bij een crash het niet losknalt?
Bootje vaarde echt heel slecht[emoji28]Mooi gewicht. Wat betreft het op de kop slaan van de romp, draait deze met de torque van de motor weer terug?
Anders zou je een klein vloedkanaaltje moeten inbouwen. Is wat lastig, maar als het werkt, scheelt het een hoop hengelwerk achteraf.
Video binnenkort?
Hoe groot is je motor (Ø?) en je prop?Bootje voer echt heel slecht[emoji28]
Gas geven en hij rolt om zijn as.
Hoe vind jij hem varen?Zijn beide trimflappen naar beneden gezet, op het oog, of echt op een aantal graden afgesteld? Tijd om een 3s uit te proberen?
Heel even gevaren,maar na drie rondjes schroefas en schroef weg .........bij 3s begint het echte trimmen en superglad schuren van de onderkant etc. balans met akku ...tov de eerste video al stukken beter.
ik heb een graupner cobra met buitenboord daar heb ik ook vinnen aan gehangen anders slaat die omJan ,inderdaad die buitenloper heeft een mega koppel.
Als je volgas geeft tolt de boot in de rondte om zijn lengte as.
Vandaar dat ik de binnenloper weer wil monteren.
Met de kleinere 30mm prop werdt het al iets beter.
Maar ik blijf net zo lang doorgaan tot die echt goed vaart.
Gr,Alex
Tennis met een vliegen mepper is zo bevredigend ,maar nooit grappig[emoji28]Geweldig, Heineken 0.0 ernaast. De enige Heineken die ik ook nog wel ‘ns nuttig. Ook aanraders: Warsteiner 0.0, Paulaner 0.0 en Weihenstefaner 0.0. Laatste twee voor zover ik weet enkel op fles. En ik zie dat je ook tennist(el vliegenmepper).