Mhz mystic 138

Ik heb onlangs deze boot aan geschaft. Kan iemand advies geven hoe ik uit kan rekenen wat voor accu's, props, er het beste op kunnen? Ik zal een paar foto's toevoegen

full

• Like
Reactions: Cnn
Hoi Boeleni, gave boot ! Wat voor motoren zitten er in hoeveel kv zijn ze? Hoe wil je er mee gaan varen? Normaal 100/120kmh of harder 140/150kmh gewenste vaartijd?
Gr Hans

Zaten er geen accu`s en props bij dan? Ik heb deze gevaren op 2x 10s 50000mah met Andy Brown x457.

En dat voor €999,- bij Toemen !!!! een koopje!!!!

Laatst bewerkt:
Nee, zat niks bij, behalve 2 zwaar versleten/beschadigde props.

Heb op aanraden van toemen 4 accu's erbij gekocht 14.8V, 6800mAH, 120C. En die moest ik dan in serie aansluiten

Hoi Boeleni, gave boot ! Wat voor motoren zitten er in hoeveel kv zijn ze? Hoe wil je er mee gaan varen? Normaal 100/120kmh of harder 140/150kmh gewenste vaartijd?
Gr Hans
Ik kan op de motoren zelf niets vinden, behalve tpmotors, ze zijn 80mm lang en 60mm doorsnee. Dus dan zijn het 8060 motors?

Daar ga lang plezier van hebben. Made by focused behoorlijke zware set up ook! Effe vragen hoe die vaart op 8s met x457 en misch dan op 10s. Denk wel dat je moet wennen aan de boot want het is echt een kanon op het water.

Zelfde setup in een MHZ drambuie , eerste stuk nog met andere motoren laatste gedeelte met deze motoren en regelaars en props op 10s . Vergt enig ervaring en kennis van wat je boot gaat doen op die snelheid. Bouw t langzaam op want hard gaan is niet alles en kapot maken is zonde.

Op aanraden van toemen heb ik er 4x 4s accu's bijgekocht. Deze moest ik in serie aansluiten. Ik heb overal ec8 connectors op gesoldeerd, maar dan kom ik toch op 16s uit? Of had ik 4x3s accu's moeten gebruiken? Of kan ik het gewoon uitproberen met die 16s? Zou beetje zonde zijn als dadelijk alles doorbrandt

Back