Micro heli ---> Ecoreeks

Hoi Mario,

Ik vlieg zelf met een eco 8 helemaal standaard en naar mijn idee is deze om te leren vliegen prima geschikt.
Ik vind nog steeds het grote voordeel van een eco 8 dat wanneer je je componenten goed voor elkaar hebt (motor, servo, gyro deze overleven een niet al te heftige crash vaak wel) je voor niet al te veel geld weer een nieuwe hebt staan, nieuwe eco kost 130 euro en ga maar een kijken wat je kwijt bent als je een logo de grond in boort.
En ik wil niet negatief doen maar de meeste zullen hier beamen dat voordat je zover bent dat je echt wat aan 3d werk toe bent er meestal wel het één en ander aan nieuwe onderdelen op zit en dan bedoel ik niet omdat ze versleten zijn. :roll:

Een nadeel van een eco is is dat hij niet geschikt is voor heftig 3d vliegen maar een rol en een looping is er prima mee te vliegen.
Hij is wel zo ver te upgraden dat je er aardig 3d mee kan vliegen maar dat word dan zoon dure aangelegenheid dat als je zo ver bent je beter wat anders aan kan schaffen.

Maar ik blijf erbij dat als je electro wilt leren vliegen een eco 8 een goede maar vooral goedkope oplossing is, je moet alleen geen complete set kopen maar even rondneuzen voor losse electronica.

Back