Micro heli's

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Joshua, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joshua

    Joshua Guest

    Beste mensen op dit forum,

    Ik weet al dankzij jullie waar ik me heli ga kopen maar er zijn er verschillende en ik wil graag advies van jullie a.u.b.
    dit zijn ze.

    van http://www.home-flyer.com/

    de [font=Arial, sans-serif]Hummingbird v2[/font]

    Vliegtijd 6-7 min.(standaard batterij) Zeer flexibele hoofd- en hekrotor. Dubbel aangestuurde Bell/Hiller systeem. Onderliggende Bell/Hiller, voor minder bladspoor. Blokkeerstift op tuimelschijf voor meer nauwkeurigheid. Breed en versterkt kroontandwiel. Krachtige 370 motor met filter en aansluitkabel. Servosteunen zijn in het chassis voorzien. Batterijhouders op geleiders om het zwaartepunt af te stellen. Hekrotor met reductie, om precieser aan te sturen. Voorgelijmde cockpit met zelfklevers.

    --------------------------------------------------------------------------

    GWS Mini Dragonfly

    The Dragonfly micro helicopter van GWS word geleverd als ARF compleet met motors. Dit is een van de meer stabiele en goedgebouwde heli's op de markt. Rotor Lengte: 510 mm / 20.1 in. Lengte: 503 mm / 19.8 in. Gewicht: 280 g / 9.8 oz.

    --------------------------------------------------------------------------

    GWS Mini Dragonfly direct tail drive version

    The Dragonfly micro helicopter van GWS word geleverd als ARF compleet met motors. Dit is een van de meer stabiele en goedgebouwde heli's op de markt. Rotor Lengte: 510 mm / 20.1 in. Lengte: 503 mm / 19.8 in. Gewicht: 285 g / 9.8 oz

    --------------------------------------------------------------------------

    Century Elite series FP

    Beginners in het helicopter vliegen, starten best met een FP (fixed pitch). Voor beginnende piloten is het mogelijk om de basis (hoveren / stilhangen) van het vliegen al op ongeveer 2 uur onder de knie te hebben. Vliegtijd met de standaard batterij bedraagt 7 tot 10 minuten. Deze vliegtijd kan aanzienlijk verlengt worden door het gebruik van Litium Polimeer batterijen. Deze helicopter is gemakkelijk om te bouwen naar een CP(collective pitch) voor de meer ervaren piloten die houden van 3D en aggresieve maneuvers. Om de upgrade te doen naar de CP heb je minimum een ontvanger nodig met 5 kanalen, 1 extra servo, zender met een helicopter programma (120 degree CCPM), batterij 9.6v.

    ------------------------------------------------------------------------

    Century Elite series CP

    Beginners getting started in helicopters can be flying their FP (fixed pitch) helicopter in just under 2 hours using our Century radio system, or any other 4 channel airplane radio. Modelers can fly indoors or on calm days at the park for 7 - 10 minutes. The Hummingbird CP (collective pitch) is for more experienced modelers who want to learn aerobatics and 3D style aggressive aerobatic maneuvers. The Hummingbird CP helicopter uses the Electric Cyclic Collective Pitch Mixing to change rotor blade pitch for all types of flying styles.

    The Hummingbird CP uses a minimum of 5 channels. To complete the CP kit you require a 6 channel radio system that supports 120 degree CCPM, speed control and mixer board, 3 servos, gyro, battery and a charger.

    -------------------------------------------------------------------

    Micro Star 400 Graupner

    Bouwdoos van een elektro-heli voor 90% voorgemonteerd. Met in de doos een 400 elektromotor, kunststof rotorbladen en staartrotorbladen, vacuumgevormde en afgewerkte kabine, gekleurde decals en handleiding.

    Een kunststof lichtgewicht chassis, rotokop met collectieve bladverstelling, staartrotoraandrijving d.m.v. een gelagerde as, autorotatie-eenheid, volledig gekogellagerd, epoxy glasvezel 3 d staartvin, aluminium staartbuis met dubbele ondersteuning.

    -------------------------------------------------------------------

    de prijslijst geef ik alleen de prijs aan van de helicopter dus niet met
    zender erbij zelf zou ik gaan voor de Century Elite series FP € 109,00
    anders wordt het mij te duur want ik moet nog zender erdan bij kopen
    en lader dus je weet ik ben blut :roll: waar ik het aan uitgegeven heb :?

    Prijslijst:

    Hummingbird v2 € 89,90

    GWS Mini Dragonfly € 89,90

    GWS Mini Dragonfly direct tail drive version € 99,90

    Century Elite series FP € 109,00

    Century Elite series CP € 139,95

    Micro Star 400 Graupner € 249,90
     
  2. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    schaamteloos plak ik hier nogmaals de info uit dat ander draadje, hetzelfde gaat namelijk nog steeds op.
    de heli die je bedoelt is het zelfde als de zgn micro's zoals ze al heel veel besproken zijn hier op het forum.

    micro hely beginner
    heli voor beginners
    beginners heli

    er zit een bepaald patroon in deze posts :wink:

    oke welke dan onder andere wel ??
    hummingbird elite FP besteld
    beginners indoor electro heli

    verder zal iedere search voor "micro" "hummingbird" of "picollo" een enorme bult leesvoer opleveren, onder andere over de voors en tegens al beginners heli, de crash bestendigheid, kosten en afstelling, wat wil een mens nog meer.

    om de info centraal in die draden te houden, je vragen proberen ook svp daar te plaatsen.

    veel leesplezier.

    overigens, zonder geld "ik ben blut" dat word moeilijk helivliegen, zoek dan maar vast een andere hobby :wink:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina