Micro kristallen

Hallo

Heb hier een GWS NARO 6ch ontvanger waar een micro kristal (UM-1) in moet. Bij aircraft-world hebben ze die wel, maar de frekwenties zijn anders: ik zoek 40 Mhz kan. 81 = 40.815, maar bij aircraft-world is dat 40.810 (japanese frekwenties?). Dat gaat niet werken denk ik, of wel? Zoek me een rotje waar ik die 40.815 micro-kristallen kan bestellen.

Iemand?

Bedankt

Bedankt Val

Ik heb gelijk een bestelling geplaatst voor twee stuks met optie betalen vooraf, maar ik zie nergens een rekeningnummer (heb hier de shop reeds over gemaild). Hoe heb jij het gedaan, woon je ook in Nederland?

Groet, Dirk

Hen adres en rek nummer is

Homeflyer
Klein Vleminkstraat 2
3201 Langdorp
Rekening nummer: 001-4301793-16

Ik ben wel van België

Als ik van jou was, dan zou ik wachten op een tegenbericht met de concrete prijs voor de cristallen en het versturen

Groeten

Bedankt val,

Heb inmiddels bericht van ze gehad en het geld overgemaakt. 8 Euro kosten, oeps, da's 45% van het aankoopbedrag. Ik zal ze adviseren een rekening te openen in Nederland

Maar goed, als het goed is heb ik binnenkort m'n kristalletjes.

Groet, Dirk

Het is een beetje (te) laat maar ook in Nederland kan je kristallen laten maken. Kijk maar eens bij Klove in Heerhugowaard. HIER vindt je hun website, gek genoeg helemaal in het Engels.

dirk57 zei:
Heb inmiddels bericht van ze gehad en het geld overgemaakt. 8 Euro kosten, oeps, da's 45% van het aankoopbedrag. Ik zal ze adviseren een rekening te openen in Nederland

Euhhh 8 euro?? Als het goed is zijn internationale geld (bank)transacties in de EU gratis.

Satoer zei:
Euhhh 8 euro?? Als het goed is zijn internationale geld (bank)transacties in de EU gratis.
Alleen tussen bedrijven, dus als je een IBAN- en BIC-nummer hebt. Zonder deze brengen zowel de bank van de betaler als de bank van de ontvanger kosten in rekening :cry: .

Bedrijven? iedereen heeft toch een iban en bic nummer.

Eurobetalingen tussen landen van de Europese Unie worden beschouwd als binnenlandse betalingen: voor een betaling naar Milaan betaalt u hetzelfde als voor een betaling naar Amsterdam: de EuroBasis-betaling. Ook de 10 landen die op 1 mei 2004 zijn toegetreden tot de Europese Unie vallen onder de gunstige regelgeving.

Aangezien ik niets betaal voor een binnenlandse overboeking is een buitenlandse overboeking ook gratis.

Iedereen? ( :oops: :oops: ik bemoei me nooit met de privé- en zakelijke administratie :oops: :oops: ).
In ieder geval moet je een buitenlandse betaling altijd aan het IBAN-nummer van de verkoper doen om transaktiekosten te vermijden.

mmm..., ik heb het met Rabo Internetbankieren overgemaakt naar het IBAN-nummer als een Eurobasis-particulier betaling. Kreeg toen een melding over 8 Euro kosten, maar ik zie nu op mijn afschrijving alleen maar het factuurbedrag, dus zonder die 8 Euro :o

Afwachten maar...

Ernst, bedankt voor de tip over Klove. Ben wel benieuwd wat de prijzen daar zijn, die staan niet vermeld. Ik zal de volgende keer eens bellen, als ik weer kristalletjes nodig heb (want ik wil al mijn speelgoed op dezelfde frequentie en geen gedoe met kristalletjes wisselen).

Dirk

Heb al zo vaak overschrijvingen gedaan naar duitsland. (ook met IBAN en Rabo internet bankieren) nooit hoeven betalen voor de transactie. Alleen als ik het spoed wou kwam er 2,50€ bij.

Ik heb vorige week nog een 'EU' overschrijving gedaan naar zwitserland, daar ben ik ook geen extra kosten voor aangerekend.

trouwens mijn Bestelling bij homeflyer, heeft me voor één micro cristal 9,50 gekost

Dirk, Hoeveel was dit voor jou naar Nederland?

Val,

Twee micro-kristallen a 9 Euro + 0,70 portokosten = 18,70 overgemaakt en inmiddels afgeschreven.

Nu nog even afwachten of het daarbij blijft en of ik m'n bestelling ontvang

Groet, Dirk

Back