Sleurhutje
Forum veteraan
Okay, na een avontuur met auto's in alle soorten en maten, vliegtuigen en heli's wil ik misschien toch weer proberen een bootje erbij te nemen. Gewoon om rustig langs de waterkant te zitten en wat te gaan zeilen. Hoe en wat dat komt wel goed.
Heb me al aardig in zitten lezen op de MM site dus de keuze is gevallen op een Micro Magic.
Maar.... Nu zijn daar twee (drie) versies van te krijgen: De MM Race en de MM Race Tuning (en de MM Race Carbon maar die vind ik niet mooi, ik ga toch de romp airbrushen 8)). Wat is het verschil tussen de Race en de Tuning? Alleen dat de fokschoot ook verstelbaar is op de tuning? Heb ik daar voordeel bij? Mag zeker niet bij wedstrijden (je weet maar nooit
)?

Maar.... Nu zijn daar twee (drie) versies van te krijgen: De MM Race en de MM Race Tuning (en de MM Race Carbon maar die vind ik niet mooi, ik ga toch de romp airbrushen 8)). Wat is het verschil tussen de Race en de Tuning? Alleen dat de fokschoot ook verstelbaar is op de tuning? Heb ik daar voordeel bij? Mag zeker niet bij wedstrijden (je weet maar nooit