Micro Magic

hallo

ik heb een vraag zijn er hier mensen die zeilen met de Micro Magic en wat zijn hun ervaringen hier mee ik wil zelf gaan beginen met zeilen maar is de Micro Magic daar een geschikte zielboot voor

MVG Leen

Misschien is het een goed idee eerst 'ns wat interpunctie aan je berichten toe te voegen en er dan de spellingchecker overheen te gooien. Vul vervolgens je profiel naar behoren in, want ik neem aan dat jouw werkelijke leeftijd niet 41 is. Probeer de zoekfunctie 'ns uit en doe een search naar 'micro magic'. Er is ontzettend veel informatie over dit zeilbootje. Ideaal voor beginners en geeft ook beslist de gevorderde nog de nodige voldoening.

ja het is een zeer geschikte zeilboot voor iedereen, voor zowel beginner als experts!

en hij is redelijk makkelijk te bouwen, dankzij laser gesneden houten onderdelen :yes:

heyyy

micro magic zijn leuke bootjes als het een beetje waait zeilen ze echt heel leuk !!!!
ook niet super moeilijk te maken , hebben zelf de race editie

groetjes bas

hey ruben

ik heb 2 zeilboten ik heb 1 bmw oracle racing en ik heb een micro magic beide varen wij op het ganzediep waar me opa en oma wonen , wind draait wel steeds maar daar leer je goed van zeilen.

gr bas

Back