Micro Servo's in bulk bestellen EURO 10,-- p/st

• Topicstarter Topicstarter rumble
  • Startdatum Startdatum

Ik zou micro servo's kopen via een inkoopaktie

• Total voters
    327
R

rumble

Guest
Is dit ooit aangehaald op dit forum?

Bij elk model wat ik bouw zitten bijna altijd die kleine servo's in die je dan hier in de winkel haalt omdat je er maar drie nodig hebt. Het model is niet al te kostbaar en neemt de goedkoopste die je krijgen kan. Kost toch nog EUR 15,-- per stuk.

Vandaag zag ik servo's met de volgende specs:

Weight: 10g
Size: 24.5x12x23.3mm
Working voltage: 4.2V~6V
Torque: 1.20kg/cm (4,2V) 1.50kg/cm (4,8V)
Speed: 0.12s/60deg

afb11078.jpg

99% clone van GWS servo's zeggen ze. Ik weet dat deze servo's voor heel weinig geld weg gaan (minder dan $12,--, LET OP minder dan EUR 10,--). Is het niet wat om een soort inkoopaktie te organiseren? De verzendkosten delen en profiteren van de bulk-prijs.

Ik denk niet dat de kwaliteit gelijk is aan een robbe servo gezien de prijs maar het maakt "even een modelletje bouwen" wel een stuk leuker.

Niet zinvol, bij www.aircraft-world.com + e2,50 zijn goede servo's van een goede merken zoals GWS en Waypoint aardig goedkoop.

En probleempje: zodra jij meer dan e20 importeerd..
houd de douane ook zijn handje op, en haal je je prijsje niet meer..

denk wel aan de inventuele verzend en inklaringskosten he.

verder zijn ze op rcgroups niet allemaal even wild van de kwaliteit van die GWS klonen.

maar een inkoopactie vind ik wel een leuk idee, misschien een idee om ook nog andere merken types aan te bieden ?

Douane kosten en BTW moet er inderdaad over betaald worden. Maar niet altijd. In 60% van wat ik in de USA heb besteld hoefde ik geen verdere kosten te betalen. De reden hiervan is mij onbekent. Wat me wel opviel is dat het wel met de vervoerder te maken heeft. Bij TPG is de kans kleiner dat de douane het onderschept.

Deze servo's zijn trouwens wel 1,5kg/cm bij 4,8V. Dat verklaart de 10 gram. Dus ook voor de iets grotere modellen geschikt.

Ik heb zelf vaak voor een "klein projectje" meestal 13 grams voor €11.50. Voor 10 eurie doe ik mee, als dit haalbaar is(10gr). Heb ook wel eens ergens 9 grams gezien voor 8.50... Pico oid, dat zou mooi zijn.

Monkey

Back