Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarschijnlijk gaat dit verslag een tijdje stil liggen
Mijn rechter hand is gekneusd. waardoor ik niet veel meer kan doen
Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen
Sterkte, en je moet niet bouwen je bent lekker bezig en dan kan er wel eens een tijdje tussen zitten. Ik heb in mijn verslag al bijna een half jaar niets gepost. Wel langzaam verder aan het gaan maar ook andere dingen gebouwd en gedaan.
Het belangrijkste is dat het afkomt en werkt niet hoe snel.
Ds gewoon op het gemakkie beter worden en dan weer oppikken.
Eerder was al geschreven dat sturen een probleem zou kunnen zijn omdat je schroef de roeren niet aanstraald.
Als ik het zo zie lijkt dit filmpje dit te bevestigen.
Maar, hoeveel bouwers kunnen zeggen dat de hun model in de wastafel kunnen testen?
Niet veel maar jij hebt het wel voor elkaar om zo'n klein model toch varend te krijgen.
Waarschijnlijk met meer ruimte stuurt ze beter als er wat vaart in zit.
Er zit zo te zien goed gang in, Thijs. Maar ik zou hem eerst even proberen in een speelgoedbadje ofzo voordat je hem in een vijver gooit, als hij dan toch niet goed de bocht om gaat kan je hem tenminste nog aan de andere kant weer oppakken.
John. ik heb idd wel heel weinig ruimte om een bocht te maken. anders kan ik het bootje zo weer ombouwen naar 1 roer bijv. ik ben overigens al blij dat het geheel drijft en tot nu toe alles het doet
Diede ik heb nog een wat grotere tijl staan die was ik van plan te gaan gebruiken
ik heb trouwens ook een ontvanger gekocht van 5,7 gram en een 7,4 v batterij via eu warehouse h*bbyking