Mid air

Behalve lantaarnpalen nu ook schapen en een hekje waar stroom opstaat....hoop ik;)
Uiteraard is Loet tijdens een van onze wedstrijdjes al tegen het hekje gevlogen om vervolgens een paar meter verderop tussen de schaaps te ploffen...lol,natuurlijk omdat ie niet wou verliezen van deze beginnende amateur...alles was nog heel, alleen een klein deukje in Loet z'n ego;)

meestal wordt de leerling beter dan de meester toch :rolleyes: (moet je ook ala karate kid "wax in ... wax out" doen met je flugfuhrers z'n auto/bus omdat dat dan helpt om beter te gaan gooien....)

of je nu een beginnende expert - of een gevorderde amateur bent maakt dan ook niet meer uit!

ssssssst,straks wil Loet niet meer wedstrijdjes met me vliegen, maar pas na 2 volle jaren dlg-vliegen ben je geen ''rookie'' meer ,toch?of wordt t dan ''advanced rookie''?

25copy.jpg

Mmmmm, be patient.
Do, or do not. there is no try.

Volledig bewolkt vandaag en na die klapper zag ik wel 50 tinten grijs

@Frans, hoe kom jij aan die foto van mij uit de jaren 70?

je gooide ook weer wat beter, nu zeker 30 meter....:???:

@Frans idd, zeg hoeveel van die fijne kiekjes heb je van mn flugfurher? zou best goed chantage-materiaal kunnen zijn, vandaar, gaarne pb-tje voor verdere onderhandelingen!:banana::banana::banana:
Groeten

Back