Mid air

Deze laffe openbaring van onze onderlinge strijd vraagt natuurlijk om een verschrikkelijk pakslaag... beetje aankomen als de rest net weg is..het lijkt of je wist dat ik de hele dag met vol ballast aan het gooien was..Of was je toch benauwd dat iedereen z'n naam zou mid-airen bij jou?Voordat iedereen nu denkt dat ik excuses verzin: bijdeze daag ik u uit voor een ochtend,middag en semi-avond wedstrijdje, uiteraard zodra dat weertechnisch mogelijk is. 10-3 ...ben blij dat ik je tevreden heb laten gaan.....Het gaat inmiddels al weer aardig met mn arm, vandaar de babbels;)

schep je nou op loet??? dat had ik niet van je verwacht!
die mid-air heeft ook je brains geraakt lijkt me!
vandaag had ik de boef bijna...13-11... potje tot 10 met 2 punt verschil...zo langzamerhand moet ie toch wel n beetje bezorgd worden, vind ik;)
Loet mag in mijn geval rustig opscheppen, ik doe er immers alles aan om hem te beinvloeden; voor hem vliegen om het zicht te belemmeren, de beroemde ''flaptruc'' bij gelijktijdig binnenkomen, laag en hard langs hem vliegen, boven hem vliegen als ie is buitengeland, 20x de stand vragen net als we gaan starten,liegen over ballast,schijnbewegingen in de thermiek en de leukste vond ik toch wel de ''vang'' schijnbewging, toen we wederom gelijktijdig binnenkwamen; ik deed net of ik m ging vangen, maar liet m lekker doorvliegen, trapte ie toch mooi in!stond ie daar trots met zn vliegtuigje:D:D Kortom, om iets tegen deze intimidatie te doen, moet ie wel opscheppen, voorlopig...;)

vandaag had ik de boef bijna...13-11... potje tot 10 met 2 punt verschil...zo langzamerhand moet ie toch wel n beetje bezorgd worden, vind ik;)
Loet mag in mijn geval rustig opscheppen, ik doe er immers alles aan om hem te beinvloeden; voor hem vliegen om het zicht te belemmeren, de beroemde ''flaptruc'' bij gelijktijdig binnenkomen, laag en hard langs hem vliegen, boven hem vliegen als ie is buitengeland, 20x de stand vragen net als we gaan starten,liegen over ballast,schijnbewegingen in de thermiek en de leukste vond ik toch wel de ''vang'' schijnbewging, toen we wederom gelijktijdig binnenkwamen; ik deed net of ik m ging vangen, maar liet m lekker doorvliegen, trapte ie toch mooi in!stond ie daar trots met zn vliegtuigje:D:D Kortom, om iets tegen deze intimidatie te doen, moet ie wel opscheppen, voorlopig...;)

Het is een godswonder dat ik ondanks alle getreiter, verwensingen en het verlies van mijn beste kist afgelopen maandag, er toch nog, na een 7-2 achterstand, een 13-11 winst uit weet te slepen.
En dat allemaal door 7 gram lood voor in de romp te douwen:D

Wacht maar tot mijn nieuwe slope soarer af is:cool:

ik herriner me loets reactie nog levendig toen hij een ronde verloor van me op de mach....

ik had 2 weken voor de wedstrijd voor het eerst een dlg, klaargemaakt , en beginnen gooien een week voor de wedstrijd...

tantalus tegen highlight .... (ferrari tegen lada)

ik moet toegeven dat ik het geluk aan men zijde had, en in mijn final op 1m hoogte terug lift kreeg...

maar wat smaakt de overwinning soms zoet ;)

maar loet heeft al zoveel gewonnen dat hij rustig op zijn eieren kan blijven zitten... in belgie moet ie op niet veel tegenstand rekenen (het niveau in belgie groeit wel, maar er komen te weinig nieuwe piloten aankloppen die het nog meer optrekken)

maar loet heeft al zoveel gewonnen dat hij rustig op zijn eieren kan blijven zitten... in belgie moet ie op niet veel tegenstand rekenen (het niveau in belgie groeit wel, maar er komen te weinig nieuwe piloten aankloppen die het nog meer optrekken)

Jij denkt dat ik veel gewonnen heb, dat is niet zo. Het is wel zo dat ik in België regelmatig wat gewonnen heb.:D

Loet

En als we nu eens met meer tegen één Loet vliegen.... Mogen we onze scores dan optellen?
(Moeten we nog met zijn drieën of vieren zijn....)

Eindelijk mijn vleugel gerepareerd na de mid air die ik weer eens had.
Om piloten/dingen af te schrikken voortaan tegen me aan te vliegen had ik al eerder besloten de dader(s) bekend te maken ;)

Hier nog een bekende dader op Veronica Bemmel:D

DSC05532_zpse235e0b0.jpg

Ik zal ze krijgen

Loet

En er is zoveel plaats naast en boven die lantaarnpaal, mischien nog niet helemaal nuchter geweest
wij hebben dat altijd met overstekende bomen bij ons veld,

En er is zoveel plaats naast en boven die lantaarnpaal, mischien nog niet helemaal nuchter geweest
wij hebben dat altijd met overstekende bomen bij ons veld,

Ik had het idee om de lantaarnpaal te gebuiken als referentie om een naastgelegen sloot over te vliegen. Ik vloog er voor mijn gevoel zeker aan voorbij totdat die lantaarnpaal daar anders over dacht.

Verstandige mensen en "de anderen"

Ik had het idee om de lantaarnpaal te gebuiken als referentie om een naastgelegen sloot over te vliegen. Ik vloog er voor mijn gevoel zeker aan voorbij totdat die lantaarnpaal daar anders over dacht.

Verstandige mensen vliegen niet over sloten. Voor alle anderen is het verboden :banana:
Of was dit misschien alreeds stiekem een training voor de overstroomde rijstvelden in de Vercelli Eurotour einde Maart ? :rolleyes:

Groetjes,

Bart v/d Raboploeg:2gunfire::2gunfire::2gunfire::2gunfire::2gunfire::2gunfire:

Back