Mig 3 van VQ models: elec aangedr

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
gefeliciteerd Ger met je maiden:D

Ik vind het een onwijs gaaf toestel om te zien.

veel plezier er mee

gr maikel

Hee Ger,

ook van deze zijde gefeliciteerd.
Zal de Pfeil maar eens op gaan knappen want zo te horen komen we er niet meer onderuit :D

En drijvers? je weet waar je moet zijn voor de gezelligste watervliegmeetings van 2010 ;-)

Zie je snel, was het maar al zo ver.

@Ger

Men nieuwe speeltje staat klaar hoor Ger Tataaaaaaaaaaaaa, soms gaan dingen sneller als je denkt, dus men nieuwe spit met en 11cc 4T staat klaar voor een maiden jaja eg wel.

Nou heb ik eens een foto gezien van een spit op drijvers, zou dat wat wezen om die kleine bootjes eronder te knusselen ???? wel appart

Misschien weet Tom er meer van of Ton natuurlijk, dus la ma komme die info.

Gr Japiooooooooooo

Heb ook nog een setje opknap drijvers liggen, misschien passen die wel..........

drijvers

@Jaap.

Verras mij, en maiden die Spit en geeft eens wat meer info over dit kissie.

Ger.

@Berto.

Jaap heeft nog een setje drijvers van mij liggen, weet niet precies hoe zwaar die Spit is maar die drijvers kunnen onder een Carl Coldberg cub.

Ger. (is er al een datum bekent van Oss 2010? )

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Ger,

Gefeliciteerd met de maiden :celebrate: . (waar blijven de foto's????)
Leuk idee van die drijvers, die kan je dan natuurlijk ook als skies voor in de sneeuw gebruiken.

Gr. Ronald

Morgen ledenvergadering. Daarna werken we de agenda uit en zetten de data vast.
Dat moet inderdaad op tijd naar de gemeente ivm de vergunning.

@Ronald.
Geen foto's, komt wel.
Woensdag avond afgesproken met Ton, effe bijbeppen en laat de Mig wel bij hem, en een beetje porren m.b.t. die Fiat G 50 :wink: ben toch wel nieuwschierig naar die Fiat, o.a. het formaat. (en kijken wat ik voor hem kan betekenen voor wat betreft de retracts)
Misschien wil ie die VQ P38 Lightning ook een beetje opleuken t.z.t. :wink:
@Robke, zou mooi zijn als het deze week al bekend zou zijn, voor het plannen van het een en ander, niet op 1 en 2 mei hé, moet dan kiezen en wordt moeilijk voor mij.
Vandaag effe 11 plankjes 1 mm balsa gehaald om die drijvers uit te halen, maak ze op mijn eigen beproefde manier, snel, makkelijk en heel licht, 1mm balsa kruislings lamineren en daar de uitslagen van maken.

Ger.

Woensdag samen met Ger wat aan het kliederen met verf geweest.
Valt niet mee hoor om er wat leuks van te maken, met folie als ondergrond.
Het verdelen van de verf gaat heel moeizaam, opruwen van de folie had eigenlijk eerst even moeten gebeuren.
Donderdag ook nog wat aan de onderzijde gedaan en ook daar lekker aan het kliederen geweest.

Zal morgen buiten wat plaatjes schieten ziet er nu nog wat heftig uit, maar buiten toont dat zeker beter.

mig01.jpg

mig02.jpg

mig03.jpg

mig04.jpg

mig05.jpg

mig06.jpg

mig07.jpg

mig08.jpg

mig09.jpg

mig10.jpg

mig11.jpg

mig12.jpg

mig13.jpg

Ton

En daarvoor hoefde die niet eens achter de Pfeil te hangen.

Wist niet dat elektromotoren zo lekte ik blijf er maar achter weg anders wordt de PFeil nog vies ;-)

Je ben weer lekker bezig geweest Ton, ziet er weer leuk uit :yes:

Berto,

Zou je niet eens lukken om daar achter te hangen:mrgreen:, Ger is er helemaal klaar voor :2gunfire:

Ging nog aardig wat verf op, flinke kist hoor zit zeker zo'n 5 ltr verf:hammer::rainbow1: op.

Heerlijk hoor om andermans spullen helemaal vol te smeren en dat ze er dan ook nog eens blij mee zijn.

Ton

Laatst bewerkt:
oooooo.......nooooo

@Ton?????

Je zei toch "met een paar potloodlijntjes ziet tie er een stukje echter en een beetje 'gebruikt' uit".

Gebruikt?.............................volkomen afgeragd bedoel je, zo hebben zelfs m'n ouwe brandstofkisten er nog nooit uitgezien.

:help:

:rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ger,

Je weet toch dat die Russen als gekke te keer gaan met die MIG's en dan ook nog eens de pech hebben dat ze geen wasstraat op de vliegvelden hebben.

Dat is nou het resultaat als er weer eens zo'n Dornier met die stikkende viertakten aan stukken hebt geschoten:mrgreen:.

Even onderons Ger, je vond het maar wat mooi dat geklieder met verf:yes:, heb je trouwens de verf nog van je vingers gekregen:rolling:.

Ton

Ja Ger.

Gefeliciteerd met het gesmeer van Ton.
Je had het kunnen weten.:worship::worship:
Weg is je nieuwe kist.

Han.

Back