mijn 1:8 Pirate XTR 2.4ghz

Maar wat houd dat dus in?
Ik kan wel foto maken van de ontvanger/regelaar etc.

Misschien dat t wat oplevert aan extra info? Of weten jullie inmiddels voldoende..

Als het lijkt op een bestaande zender zijn er 2 opties. Als de zender er exact gelijk uit ziet kan het dezelfde zijn met een andere sticker, of ze hebben alleen de vorm nagemaakt, en dan is het dus niet compatible met dat andere merk.

ik zou gewoon gaan voor een goedkope vervanger zoals de gt2 of gt3, kun je ontvangers voor kopen voor onder een tientje incl verzenden.

op de sticker staat fhss 2.4ghz, als ik me niet vergis is dit futaba? spectrum zelf gebruikt dsm geloof ik. dus ff zoeken naar fhss ontvangers

Laatst bewerkt door een moderator:
Fhss is een manier van zenden, maar Futaba fhss is niet hetzelfde als van een ander merk. Het zegt niets over de taal die zender en ontvanger gebruiken.

Excuses op mn pc zag ik em wel, potver3 das duur geintje als he er dan een hele hoop nodig hebt... 10 per stuk zou geweldig wezen *zucht*

Waarom gokken met welke zender je deze kan binden? Ik zou gewoon een GT-2 of GT-3 nemen, en dan een lading van de bijpassende 3 kanaals ontvangertjes. Kosten nog geen 7 dollar per stuk vanuit EU warehouse: HobbyKing® ? GT-2 2.4Ghz Receiver 3Ch (EU Warehouse)

Ook nog ingebouwde failsave, die je kan instellen, zodat je auto niet er volgas vandoor gaat als het zendsignaal niet meer wordt ontvangen.

Waarom gokken met welke zender je deze kan binden? Ik zou gewoon een GT-2 of GT-3 nemen, en dan een lading van de bijpassende 3 kanaals ontvangertjes. Kosten nog geen 7 dollar per stuk vanuit EU warehouse: HobbyKing® ? GT-2 2.4Ghz Receiver 3Ch (EU Warehouse)

Ook nog ingebouwde failsave, die je kan instellen, zodat je auto niet er volgas vandoor gaat als het zendsignaal niet meer wordt ontvangen.

dit zal ik zeker in gedachten houden...
eens kijken of die GT2 of GT3 intressant zijn

UPDATE: Geen id waarom maar ik dacht laat ik eens wat gek gaan doen :D

je sloopt 2 goedkope tuinlampen met zonnecellen en leds, vervang twee van de 4 witte door rode en verleng de bekabeling...

Solar powered RC lights XD - YouTube

ga van 1 AA naar 2x AA en zie hier t resultaat, de verlichting gaat automagisch aan als t te donker wordt heheh (momenteel heb ik wel met de electra nog wat verkeerd gedaan, aangezien alleen de 2 witte uitgaan in het licht en dus de 2 rode constant)

10322818_288968311264394_6818842312071097482_n.jpg

1381474_288968327931059_1036171904304134150_n.jpg

10426586_288968424597716_6176480465204926353_n.jpg

Verveelde me n beetje had voor 3euro op een marktje een kapotte nikko hummer gekocht body dr af gesloopt en rest weggeflikkert, daarna met lego custom body mounts en voila weer wat leuks klaar!

qejery7a.jpg

2u7y5ata.jpg

sugurapu.jpg

hyvupuda.jpg

u2e4ybyj.jpg

Alleen moet ik nu een soort van opvulling maken die de boel beschermt en verbergt, zit eraan te denken om daar dan ook een ventilatortje bij te doen ivm koeling etc.

u2y3eqe6.jpg

Bedenk wel dat een Nikko body niet echt sterk is, zeker niet vergeleken met een lexaan body.

Overigens een XTR is toch geen 1:8, maar 1:10?

Bedenk wel dat een Nikko body niet echt sterk is, zeker niet vergeleken met een lexaan body.

Overigens een XTR is toch geen 1:8, maar 1:10?

Ja met deze zal ik dan ook geen extreme fratsen uithalen ;) oh.. Ik vond t al zo raar dat ik op conrad enkel 1:10 zag staan, maar hij is even groot als mn carson 1:8 nitro??

Back