Mijn 1ste trugy/bugy

• Topicstarter Topicstarter Aron-roxy-vip
  • Startdatum Startdatum
A

Aron-roxy-vip

Guest
Halo ik ga een buggy truggy kopen maar weet niet welke ik zouw er met willen bashen en ook een beetje op race tracks en de onderdelen zouwden makelijk verkrijgbaar moeten zij want ik ben nogal een brokke piloot ik weet dat deze vraag al eens gesteld is maar niet zo specifiek
Ps het is mijn 1ste bugy heb wel al een erbe die truggy ligt maar een echte trugy is toch nog anders op het bedrag moet niet echt gelet worden natuurlijk geen 2000€ he:-)

Als er niet op het budget gelet moet worden...

Buggy:
- Kyosho MP9E
- Mugen MBX6 ECO
- Habao Hyper 9E
- Xray 808E
- Team Associated RC8Be

Truggy
- Mugen MBX6T met tekno conversie

Afhankelijk waar je stukken voor kan krijgen. De Mugen MBX6 Eco heb je in duitsland voor een dikke 800€ rijklaar (geen lipo's en geen zender/ontvanger). de kyosho is iets duurder, de rest geen idee

Laatst bewerkt:
Als er niet op het budget gelet moet worden...

Buggy:
- Kyosho MP9E
- Mugen MBX6 ECO
- Habao Hyper 9E
- Xray 808E
- Team Associated RC8Be

Truggy
- Mugen MBX6T met tekno conversie

Afhankelijk waar je stukken voor kan krijgen. De Mugen MBX6 Eco heb je in duitsland voor een dikke 800€ rijklaar (geen lipo's en geen zender/ontvanger). de kyosho is iets duurder, de rest geen idee

En die truggy op hoeveel komt die hier in belgie en zijn daar makkelijk onderdelen voor te krijgen :confused:

Ik neem aan dat ze in Belgie ook Google.com hebben?:confused:

Google.be :p.

De kit is vindbaar voor 490€, onderdelen zijn makkelijk verkrijgbaar ja.
Tekno chassis moet je in Amerika bestellen.... kost je tss de 120-150€.
Dan nog 1 servo, motor en regelaar en je hebt een auto.

En dan natuurlijk de Losi 8ight en 8ight T.
Van de Losi 8ight heb je een brushless kit Losi 8ightE.
En de 8ight T, kan je met de Losi brushless ombouw kit ombouwen naar een 8ight TE.
In Duitsland lopen een paar van die Losi 8ight TE's, en verdo(e)mme wat gaan die hard zeg!!!

Moet eens een losi dealer proberen te zoeken in belgie...
Losi heeft idd goede auto's, maar onderdelen vastkrijgen is niet simpel.

Halo ik ga een buggy truggy kopen maar weet niet welke ik zouw er met willen bashen en ook een beetje op race tracks en de onderdelen zouwden makelijk verkrijgbaar moeten zij want ik ben nogal een brokke piloot ik weet dat deze vraag al eens gesteld is maar niet zo specifiek
Ps het is mijn 1ste bugy heb wel al een erbe die truggy ligt maar een echte trugy is toch nog anders op het bedrag moet niet echt gelet worden natuurlijk geen 2000€ he:-)

Uhhh, wat is er specifiek aan je vraag ? Je hbt inmiddels een aantal reacties, maar er is naar mijn idee nog niets echt specifiek.

Wil je een buggy of een truggy ? Totaal verschillende auto's, dus eerst dat ei maar eens leggen.
Welke schaal ? 1/8 of 1/10 ?
Wil je compleet zelf bouwen of een RTR ?
Wat heb je al ? Lipo's, lader, zender ?

In ieder geval succes met de keuze :D

Uhhh, wat is er specifiek aan je vraag ? Je hbt inmiddels een aantal reacties, maar er is naar mijn idee nog niets echt specifiek.

Wil je een buggy of een truggy ? Totaal verschillende auto's, dus eerst dat ei maar eens leggen.
Welke schaal ? 1/8 of 1/10 ?
Wil je compleet zelf bouwen of een RTR ?
Wat heb je al ? Lipo's, lader, zender ?

In ieder geval succes met de keuze :D

Ik wil liefst een truggy 1/8 waar er makelijk onderdelen voor te krijgen zijn ik heb liopos laders tx'rx heb ik al

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat vraagt u er voor warom verkoopt u hem veel stukken al gehad liefst eerlijk darin zij als dat zo is vind ik dat niet echt erg want er zijn altijd onderhouskosten aan he dus liefst eerlijk zeggen

k stop met de hobby omdat ik een andere hobby ben gaan doen. Alles is altijd goed onderhouden omdat ik altijd op wedstrijd niveau wilde presteren. Dan is het onderhouden erg belangrijk.

Je kunt ook spullen loskopen als je dat wilt. zoals bijv de B4 met alle onderdelen zonder elektronica.

Back