Mijn 2 Kyosho's

Kyosho Fazer 1:10 - Subaru Impreza WRX 2006
Kyosho FW05s 1:10 - Nissan 350Z

DSCN8620.JPG

DSCN8624.JPG

DSCN8626.JPG

DSCN8628.JPG

DSCN8630.JPG

DSCN8635.JPG

2 zeer mooie kappen : vooral die Nissan 350Z is mooi.
Ik zou ook wel eens een fotootje van het chassis willen zien ;)

Veel plezier er nog mee.

Bedankt voor de positieve reacties...onder de kappen zijn de auto's bijna helemaal standaard. De Nissan 350Z is een kap van Thunder Tiger...Zo zien ze onder de kap eruit (foto's van de Kyosho site)

De Kyosho Fazer Subaru Impreza:
04cb6860a15e70b61eb3ea378bdb2d5c.jpg

De Kyosho FW05s Nissan 350Z (foto is van een FW05-T):
424749eb27bfd5acabd18225f28c5d48.jpg

Mooie wagens inderdaad. Maar ik denk dat je er verstandig aan doet om ook in de Nissan koelgaten te knippen....

De details van de Fazer zijn hier na te lezen:

KYOSHO Fazer

Enige aanpassing aan de Fazer die ik heb gedaan is een 2 versnellingsbak.

De details van de FW-05S zijn hier na te lezen:

KYOSHO FW-05S

Op deze auto zitten verschillende tuned delen, zoals o.a. een tweeversnellingsbak, een andere uitlaatbocht en metalen delen...welke dat zijn t.o.v. de oorspronkelijke auto weet ik niet aangezien ik deze gebruikt heb gekocht.

Mooie wagens inderdaad. Maar ik denk dat je er verstandig aan doet om ook in de Nissan koelgaten te knippen....

Met de gaten ben ik al bezig...eerst nog even een foto gemaakt in de oorspronkelijke staat ;-)

@snellehenk hey ik ben bezig me kyosho Dst te verkopen en vraag me af of de fazer een goede auto is om mee te beginnen met onroad rijden. en hoeduur een fazer +/- kost en of mischien pistop ook fazer's verkoopt en of u mischien nog een andere winkel weet die ze (goedkoop) verkopen

Fazer is een leuke beginnersauto en te vinden voor € 200 - € 250.
Let wel de DST is in de basis meer auto dan de Fazer, persoonlijk zou ik de Fazer een stapje minder waarderen dan de DST.

Wil je meer een race waardige auto, kijk dan naar een Kyosho FW-05 of FW-06. Dit zijn overjarige modellen en met een beetje geluk te vinden voor rond de € 300.

Fazer is een leuke beginnersauto en te vinden voor € 200 - € 250.
Let wel de DST is in de basis meer auto dan de Fazer, persoonlijk zou ik de Fazer een stapje minder waarderen dan de DST.

Wil je meer een race waardige auto, kijk dan naar een Kyosho FW-05 of FW-06. Dit zijn overjarige modellen en met een beetje geluk te vinden voor rond de € 300.

ik vind 300,00 euro nou niet echt goedkoop:( en wat bedoelt u met meer auto dan de fazer? en t is een begin auto voor onroad dus hoeft niet gelijk een hele goede te zijn als hij maar goed rijd en niet al te snel stuk gaat(onderdelen, dus niet dat ik ergens tegen aanrijd)

o en u heeft 2 Hele mooie auto's vooral die honda is mooi! en hoe heeft u bij de honda de gaten er ingemaakt? of is daar een stiky over?

ik vind 300,00 euro nou niet echt goedkoop:( en wat bedoelt u met meer auto dan de fazer? en t is een begin auto voor onroad dus hoeft niet gelijk een hele goede te zijn als hij maar goed rijd en niet al te snel stuk gaat(onderdelen, dus niet dat ik ergens tegen aanrijd)

o en u heeft 2 Hele mooie auto's vooral die honda is mooi! en hoe heeft u bij de honda de gaten er ingemaakt? of is daar een stiky over?

Zeg maar je...anders voel ik me zo oud ;)
Honda??? De blauwe is een Subaru Impreza (Kyosho Fazer), die heb ik inmiddels niet meer. De zwarte is een Nissan 350Z (Kyosho FW05), deze heb ik nog wel.

De Fazer is bijna volledig van kunststof, vandaar dat de FW05/06 en de DST meer auto is dan de Fazer. Neemt niet weg dat de Fazer zeker een hele leuke auto is, en toch weer 100 euro goedkoper dan de FW05/06. Let wel op de FW05/06 heeft standaard een 2-bak. Als je die in de Fazer zet dan kost je dat € 60,00 en dan wordt het verschil kleiner...dat en doordat dat de FW05/06 meer auto is zou ik eerder voor de Fw05/06 gaan. Maar ik kan natuurlijk niet in jou portemonnee kijken...

Kyosho onderdelen zijn over het algemeen goed verkrijgbaar, niet alles is op voorraad bij de winkels...maar ze kunnen bijna allemaal Kyosho onderdelen bestellen.

Zeg maar je...anders voel ik me zo oud ;)
Honda??? De blauwe is een Subaru Impreza (Kyosho Fazer), die heb ik inmiddels niet meer. De zwarte is een Nissan 350Z (Kyosho FW05), deze heb ik nog wel.

De Fazer is bijna volledig van kunststof, vandaar dat de FW05/06 en de DST meer auto is dan de Fazer. Neemt niet weg dat de Fazer zeker een hele leuke auto is, en toch weer 100 euro goedkoper dan de FW05/06. Let wel op de FW05/06 heeft standaard een 2-bak. Als je die in de Fazer zet dan kost je dat € 60,00 en dan wordt het verschil kleiner...dat en doordat dat de FW05/06 meer auto is zou ik eerder voor de Fw05/06 gaan. Maar ik kan natuurlijk niet in jou portemonnee kijken...

Kyosho onderdelen zijn over het algemeen goed verkrijgbaar, niet alles is op voorraad bij de winkels...maar ze kunnen bijna allemaal Kyosho onderdelen bestellen.

ik bedoelde inderdaad nissan (geen idee hoe ik op honda kom:confused:) mijn portomonee is inderdaad helaas klein dus daarom staat me kyosho ook op marktplaats te koop met nog een rc voertuig er komt nog een boot er bij en dat alles voor een kyosho fazer 8)
maar ik heb altijd nog me baja 5b 2.0 8) waar ik mee kan rijden maar ik vraag me af welke schroeven vast zitten met locktide (want ik wil geen schroefjes los halen die niet los horen te komen als je snapt wat ik bedoel ) als ik dat weet durf ik ook me baja uit elkaar te halen want ik wil niet dat ik weer opeens een nieuwe motor ofzo moet kopen

Back