Mijn allereerste bekeuring

Neem je toch gewoon zoiets mee.
Mag agent wel even een briefje onder de ruitenwisser doen hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Elk vliegend object is iets wat je 'graag' commentaar hoort van de politie.

Ik heb de F/A-18 hornet van Silverlit (mooi dingetje) en, ik had het ook met een (rustige) aanbevolen om hier niet te vliegen.... in een mooie ruime park.

Ik dacht, (hebben ze niks beters te doen)

Dus, ik zo dandig uitgevlogen en, vertrokken (niet ver van de park) heb ik zo weer teruggekeerd en toch met me vliegtuig weer gevlogen (de mensen vonden het prachtig hoe dat ding mooi in de lucht vliegt)

Achja, het is een verslavende hobby maar, de andere dingen zijn weer minder....

Pff, dit jaar kom ik weer daar in het park...dan zie ik het wel weer.

Laatst bewerkt:
@ V-Max,
De strekking van je verhaal begrijp ik wel; maar het is wel wat onduidelijk.
Ik weet niet hoe oud je bent maar wil je een beetje op je grammatica letten? Zodat het voor iedereen leesbaarder en duidelijker is.

Verder wat betreft de bekeuring:
Ik vlieg/rijd/vaar altijd "Wild" en heb nog nooit last(bekeuringen) met oom Agent gehad; hoewel het brandstof-gebeuren nog wel eens voor klachten zorgt.
De plek waar ik dan heen ga zoek ik wel zorgvuldig uit afhankelijk van het model wat ik meeneem; een sleepbootje in de parkvijver en de heli op een leeg voetbalveld. Ook gedraag ik mij netjes met mijn modellen, ik vlieg met mijn X-Twin dus niet op veldjes met spelende kinderen of recreerende mensen.

De regels die er zijn worden gebruikt als mensen(lees: volwassenen) zich niet verantwoordelijk gedragen.
Een kind rijd gewoon op straat met zijn RC-auto'tje(speelgoed) en dat heet spelen, wij als volwassenen houden ook rekening met spelende kinderen. Echter een verantwoordelijk iemand speelt niet op straat.
Een natuurgebied/recreatiegebied is wel te herkennen aan de ligging/omgeving ed.; dat hier diverse vormen van motoren zijn verboden is logisch en nou niet beginnen over de MINDER-validen want die karretjes zijn uiteraad toegestaan.

Kortom een bekeuring krijgen is niet nodig en ik denk ook niet dat de Topicstater deze gaat krijgen; hij moet het gewoon zien als een waarschuwing met een boel gelul(dreigerij) erbij, er zal wel iemand geklaagt hebben en dan moeten ze er iets mee.

M.vr.gr. Eric

hallo
en is de envelope van het C.J.I.B. al op de deurmat gevallen???!!!
zoals ik al eerder vermeldde,die agent heeft enkel je gegevens genoteerd
en als hij je weer tegen komt kijkt hij op zn bloknootje terug of je bekend bent bij hem,
mvg markioo

Laatst bewerkt:
De aantekening in zijn bloknootje zal over een half jaartje ook wel een onvindbaar vodje zijn dus dan is hij ook niet meer bekend. Het was gewoon een beetje bluffen van die agent.
En als hij je nog kent is dat toch niet erg? Je bent bekend als "die vliegende modelbouwer" en niet als een crimineel, en laten we nou eerlijk zijn wie is er nu braver dan een modelbouwer??

Mvg Eric

Back