mijn arsenaal

full
mijn favorite model :D
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een mooi modelletje, lijkt wel op de TT van RBC.

Heb je wat info over die turbines die je bouwt?

ik zie daar een hele mooie oplossing voor het hoogteroer-servo,maar bij mij kan dat niet meer zo.......

Tis geen TT of hij heeft m opnieuw gevormt.

Heeee Edwin,

vandaar ook "lijkt" `t is zeker geen TT.

ps. envelop nog ontvangen?

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt:
Foto's plaatsen kan hij in ieder geval. Praten wat minder geloof ik....

Beter interessante foto's plaatsten, dan on-interessante dingen te schijven , toch :rolleyes:

Hoi Cvetco.
Die staat al weer een tijdje droog zo te zien, heb vorige week mezelf een raptor cadeau gedaan, wat een kneiterd man, die ga ik in mijn F 18 bouwen met een enkele pijp i.p.v.een broekstuk, dan gaat tie wel vooruit denk ik.
over 'n week of 6 maiden op Pampa,ik geef je wel een seintje tegen die tijd

Theo

Hallo Cvetco,
Van je testapparaat heb je best veel werk gemaakt. Je kunt er behoorlijk wat metingen mee doen, zo te zien. Meten is weten he...
Zeker als je al zoveel motoren gebouwd heb, zal je heel veel geexperimenteerd hebben en ook veel ervaring hebben opgedaan.

Trouwens... ook een heel aparte oplossing (eerdere foto's) van de brandstof tank aan de zijkant van de romp. Toch al heel wat gezien, maar deze oplossing nooit eerder... geweldig !!
Was dit alleen om te taxien of heb je er ook zo mee gevlogen.?

Heel leuk om dit alles te zien.

groet,
Jacques

Mooi om te zien hoe iemand zijn eigen turbines in elkaar bedenkt en zet.
Kan me niet voorstellen dat je met zo'n urinoir naast je vliegtuig gaat vliegen!

Hallo Cvetco,
Van je testapparaat heb je best veel werk gemaakt. Je kunt er behoorlijk wat metingen mee doen, zo te zien. Meten is weten he...
Zeker als je al zoveel motoren gebouwd heb, zal je heel veel geexperimenteerd hebben en ook veel ervaring hebben opgedaan.

Trouwens... ook een heel aparte oplossing (eerdere foto's) van de brandstof tank aan de zijkant van de romp. Toch al heel wat gezien, maar deze oplossing nooit eerder... geweldig !!
Was dit alleen om te taxien of heb je er ook zo mee gevlogen.?

Heel leuk om dit alles te zien.

groet,
Jacques
Hallo Verfbrander brandstof tank aan de zijkant van de romp is maar alleen om te taxien Cvetko uit Maastricht ;)

modeljet

full

:eek::cool:...gereerdschap nodig om boorgaten te kunnen maaken in turbinen wiel. Modeljet
full
:D:cool:... mijn gereedschap woor puntlassen. :yes:

jet texi..

full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full

:eek:gisteren... (pampa) Belgie :halfrobot::halfrobot::Fade-color:proost: modeljet...

Back