Stevo
Forum veteraan
Blijkbaar voelen de verkopers zich redelijk sterk in hun praktijken...
Mee eens, en dat maakt de koper enkel zwakker en daar zijn ze naar op zoek
Stevo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Blijkbaar voelen de verkopers zich redelijk sterk in hun praktijken...
...ervaring rijker, illusie armer...
Leergeld noemen ze het ook wel eens....
En sommige lessen zijn onbetaalbaar, of erg erg duur...![]()
Conclusie: geen enkele methode is waterdicht, en ik VERKOOP nooit meer iets. Simpelweg, omdat de centen die ik voor zo'n heli vang (in dit geval 300 Euro voor een vliegklare heli zonder ontvanger), mij niet mijn reputatie waard zijn.
Groet, Bert
Een heli zou ik altijd willen zien vliegen... en een vleugelvliegtuig zou ik toch tenminste in mijn handen gehad willen hebben. Dat betekent dan ook dat ik niet iets vliegends tweedehands zal kopen van grote afstand; ik wil het ding in elk geval gezien hebben.In het geval van de TS, als leek een heli overkopen van een andere leek is niet handig, al helemaal niet zonder het eerst te hebben gezien.
Bert,
Dat is niet alleen vette pech, maar ook stom toch.....?![]()
Stom neen, want dit zou beteken dat het geen zin meer heeft hier een tweedehands helikopter of vliegtuig te koop aan te bieden omdat het stom zou zijn deze te kopen.
Nee willy,
Ik bedoel niet dat 't stom zou zijn om een 2dehands heli te kopen.
Anders had ik die vario van mij ook niet gekocht.
Waar 't mij om gaat is dat je zoiets gewoon in 't echt moet zien voor dat je 't koopt.
Betrouwbaar of niet......
Ik bedoel dat 't stom is om iets te betalen zonder dat je 't in je handen hebt gehad.
Gr.Tino