mijn custum Mighty bull

2mozbrk.jpg
de accu
vhqb8k.jpg

Het cassie is vervangen door een alu exemplaar is nu 5 mm dik.
En er komt een van 2 mm op is toch wel zwaar.
Maar hij maakt wielen bijna de hele ophanging is van alu.
De motor is 17 truns met de standaard regelaar.
Maar er komt wat sneller is .

groeten wout

Sorry, maar ik snap helemaal niets van wat je nu hebt geschreven... :? Ik weet niet hoe oud je bent, maar je mag je gerust een beetje moeite doen als je hier een tekst schrijft. Nu snapt niemand er iets van.
Je hebt dyslexie zeg je? Dan heb je nog steeds de mogelijkheid om de automatische spellingschecker in Word of Firefox te gebruiken. ;)

Verder wel een speciale auto, die Mighty Bull. Maar een chassis van 2mm gaat wat aan de dunne kant zijn hoor. Probeer minstens 2,5 of 3mm te gebruiken.

Oke zal het efen over typen.

Alu ophanging komt bij rc discoutner weg..
Cassie bij huber.
Motor is van nosram 17/2.
Komt een snellere motor in .
en 2 mm kan wel hoor.
een cassie van een hpi rs4 is dat oke.

groeten wout

Daar begrijp ik wel enigszins wat van... ;)
En natuurlijk kàn 2mm ook hoor, maar het zal érg fragiel worden en zeer makkelijk buigen. Maar als jij het beter weet; doe gerust hoor. :)

Kom op jongens... Niet zo katten;)

Als ik het zo eens lees is een cassie een chassis. De rest is in mijn opinie goed te volgen. Met een beetje voorstellingsvermogen is zelfs de startpost te ontcijferen.

:ontopic:

Monster trucker: Leuk project!! Ik denk zelf dat een chassis van 2mm wat problemen gaat geven. Als het gewicht een probleem is...Is idd een motor met meer vermogen een goede gedachte.

Laatst bewerkt:
Zal dan toch de nieuwere versie van word .
Downloaden maar 2 mm aan elke zijde is dus .
Samen dus 4 mm .
Er komt oke een knik in dat geeft stevigheid..
En er komt waarschijn lijk een 10 turns motor in.
10*2 of 10*1 weet nog niet welke:confused:
welke is sterker en welke is sneller:confused:
(ik hoop dat jullie het snappen)

Ik denk niet dat de nieuwere versie van Word je ook leert waar je punten moet zetten en je waarschuwt wanneer je de vervelende gewoonte hebt voor elke woordgroep een nieuwe regel te beginnen, maar goed.

On-topic: 2 + 2 is inderdaad 4. Maar een Hpi Savage heeft ongeveer dezelfde opbouw van chassis en die heeft chassisplaten van 3mm (3 + 3 = 6), en die zijn soms nog te slap. Voor de Savage bestaan er chassisplaten van 5mm (5 + 5 = 10). En dan nog te bedenken dat die chassisplaten nog zijn verstevigd en zijn uitgefreesd door gebruik van triangulatie (gebruik van driehoeken).

Doe jezelf een plezier en gebruik geen 2mm platen. ;) Zeker met een 10 turns motor zal je auto erg snel gaan. Als je 1 keer slecht neerkomt, is het zaakje al verbogen.
Ik snap zelfs niet waarom je onze raad niet gewoon aanneemt? 1mm extra maakt zo veel verschil toch niet? (Zowel qua prijs als qua gewicht.)

juist,gewoon 3mm nemen en wat gaten erin boren om gewicht te besparen.zonde als je er straks een hoop werk insteekt en ze na 1 rit al krom zijn.

+1 op de 3mm platen !! Het zou toch doodzonde van je werk zijn, als je na een paar runs een verbogen chassis in je handen hebt. Verders leuk project hoor, heb je nog foto's waar het gehele chassis op staat ? En van de onderzijde ?

In ieder geval succes met de verbouwing !

kan ik op een novak t-4 een 10 turns motor op zeten:confused:
want heb de regelaar gekocht met beschijfign.
van een m-05 dus daar word ik niet wijzer op.

groeten wout

Laatst bewerkt:
niemand die dat weet
wat voor een motor limiet de
novak t-4 heeft heb de regelaar gekocht
en de vorig eigenaar zij dat kon
maar twijfel heel erg hij heeft er al leen maar
met een standaard motor mee gereden.

groeten wout

ik heb het proberen te lezen en kon.
er niet echt uit hallen hoeveel turns de regelaar.
aan kan hebben moet eerst nog nieuwe bekabeling op.
dus rijd nu eerst wel met de originele regelaar.

groeten wout

ben er uit door google

motor-limit-novak-t4
vond deze topic en stond er in
echt balen wat wilde er een 12 turns op zeten
en dat zal wel niet gaan volgens het verhaal
dus dat word verder zoeken

groeten wout

Laatst bewerkt door een moderator:
Back