mijn easystar

• Topicstarter Topicstarter DeXXoR
  • Startdatum Startdatum
D

DeXXoR

Guest
is het mogelijk om op mn nog aan te schaffen easystar van multiplex een rolroer aan te brengen?

zo ja.. zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dat gaat en wat te benodigdheden ervoor zijn

alvast bedankt :)

Dat kan en ik heb dat gedaan net zoals al velen voor mij. Maar leer eerst eens goed vliegen met de easystar in de originele setup. In die originele setup vliegt het model het beste en makkelijkste.
Daarnaast gebruik ik de rolroeren ook nog eens als flaps en als spoilers, en dat werkt best wel goed. Alleen als ik de flaps of spoilers heb staan dan stuurt de easystar niet meer via de rolroeren maar moet ik constant met het richtingsroer sturen. Dus makkelijker wordt het er niet door.

Nu nog eens een keer een mixer instellen zodat ze ook nog eens mee sturen met het hoogteroer of misschien ook nog wel eens tegen sturen.

het gaat mij erom dat ik rolls kan maken en bochten wat vloeiender laten verlopen, misschien evt als flaps later

Aan jouw 'noobie yet to start flyer' onderschrift te zien lijkt het mij het interessantst om eerst Theo zijn advies te volgen :wink:

Theo Coenen zei:
Maar leer eerst eens goed vliegen met de easystar in de originele setup. In die originele setup vliegt het model het beste en makkelijkste.

Ik was gisteravond bezig met het typen van een nieuw antwoord en op het moment dat ik het wilde plaatsen viel hier het internet uit.

ik zal vanavond of anders dit weekend foto's maken van mijn modificeringen. En ook de nodige op en aanmerkingen erbij zetten.

is goed.. ik ga er op letten.. ik heb vandaag mn eerste brandstof autotje aangeschaft en mn volgende.. denk volgende maand word de easystar

ik ga letten of wat iedereen te vertellen heeft 8)

Back