S
steven.
Guest
Hello, Een tijdje geleden was ik nog eens Autocad aan het tekenen en kwam ik op het idee om m'n Eco 8 eens een keertje uit te tekenen, uiteraard is dit niet zo vanzelf sprekend, maar telkens ik wat tijd heb teken ik weer een stukje bij
...
Foto van m’n kamer
Nu mijn Eco 8 toch buiten dienst is, zat ik te denken wat ik allemaal nog kon verbeteren, en toen besloot ik zelf eens een staartvinnetje te maken, omdat deze bij de Eco 8 toch ontbreekt…
Ik heb geen plotter, dus moet ik alles op aparte pagina's uitprinten, zoals je hieronder kan zien...
Uit een stuk plastic van ongeveer 2 mm heb ik er dan eentje gemaakt
Eerst wou ik het uit printplaat maken, maar ik had enkel nog maar printplaat van 3mm, en deze vond ik veel te zwaar…
Zo, nu enkel nog spuiten en dan kan ik hem bevestigen
Zijn er hier soms nog enkele piloten die veel met autocad werken ?
Vriendelijke groeten
Steven 8)

Foto van m’n kamer

Nu mijn Eco 8 toch buiten dienst is, zat ik te denken wat ik allemaal nog kon verbeteren, en toen besloot ik zelf eens een staartvinnetje te maken, omdat deze bij de Eco 8 toch ontbreekt…
Ik heb geen plotter, dus moet ik alles op aparte pagina's uitprinten, zoals je hieronder kan zien...

Uit een stuk plastic van ongeveer 2 mm heb ik er dan eentje gemaakt
Eerst wou ik het uit printplaat maken, maar ik had enkel nog maar printplaat van 3mm, en deze vond ik veel te zwaar…

Zo, nu enkel nog spuiten en dan kan ik hem bevestigen

Zijn er hier soms nog enkele piloten die veel met autocad werken ?
Vriendelijke groeten
Steven 8)