Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
charter vliegt al goed met een 4cc. 6.5 kan ook wel maar gaat dan echt verticaal. tenzij je electro wilt, dan kan ik je neit helpen![]()
@ ReneL,
Is inderdaad mooi.
Maar ik ben meer opzoek naar wit als basis (want dat heb ik al gekocht) en dan met andere kleuren accenten te maken
Een modelvliegtuig ziet er als het hoog zit bijna altijd uit als zwart, zelfs als het wit is.
Wel een goed idee om boven- en onderkant verschillend te maken, je kan bijvoorbeeld ook op een wit fond een grote cirkel (of een ster) in een contrasterende kleur maken.
In 1 woord: ja....Ik weet dat dat voor de oude geldt. Maar is het ook nog voor de vernieuwde versie zo dat 6.5 eigenlijk te zwaar is?
Ik heb inmiddels 3 toestellen gefolied, de derde is behoorlijk goed gelukt vind ik zelf. Ik vind het erg leuk werk Je kan online prima aanwijzingen vinden, oa op de site van hobby-in: Hobby-Moet binnenkort ook voor het eerst folieen en zie daar als een berg tegenop.
Merci... klinkt logisch.Voor het verwijderen folie verwarmen.