Beste allemaal,
Vorige week is het dan toch eindelijk zover gekomen, ik heb een heli gekocht!
Natuurlijk heb ik eerst gewoon lekker wat lopen rommelen met kleine coax heli's,
en ik heb ongeveer een half jaar elke dag op de sim geoefend!
Na advies van mijn clubgenoten ben ik gaan kijken voor een Trex 600,
en gelukkig stond er in de lokale hobby-winkel een nog bijna nieuwe 2e hands inclusief 2 accu's voor een leuke prijs, en dankzij de geluidsrestricties op het vliegveld waar ik vlieg, was brandstof vliegen sowieso geen optie.
Door die prijs kon een nieuwe zender (FF-10) er ook nog wel af
Na de heli nagekeken te laten hebben door Laurens,
werd het op een doordeweekse clubavond toch wel eens tijd om mijn eerste "vluchtje" te maken.........
Ik wist nou eigenlijk niet goed wat ik moest verwachten,
en na wat horrorverhalen gehoord te hebben over eerste vluchten met heli's begon ik me toch wel lichtjes zorgen te maken.
Dit was wat er gebeurde, enjoy;
Vorige week is het dan toch eindelijk zover gekomen, ik heb een heli gekocht!
Natuurlijk heb ik eerst gewoon lekker wat lopen rommelen met kleine coax heli's,
en ik heb ongeveer een half jaar elke dag op de sim geoefend!
Na advies van mijn clubgenoten ben ik gaan kijken voor een Trex 600,
en gelukkig stond er in de lokale hobby-winkel een nog bijna nieuwe 2e hands inclusief 2 accu's voor een leuke prijs, en dankzij de geluidsrestricties op het vliegveld waar ik vlieg, was brandstof vliegen sowieso geen optie.
Door die prijs kon een nieuwe zender (FF-10) er ook nog wel af

Na de heli nagekeken te laten hebben door Laurens,
werd het op een doordeweekse clubavond toch wel eens tijd om mijn eerste "vluchtje" te maken.........
Ik wist nou eigenlijk niet goed wat ik moest verwachten,
en na wat horrorverhalen gehoord te hebben over eerste vluchten met heli's begon ik me toch wel lichtjes zorgen te maken.
Dit was wat er gebeurde, enjoy;
Laatst bewerkt door een moderator: