mijn eerste fpv vlucht

+1 maarten

en hansenn om even op je vraag te beantwoorden: ik vlieg wel bij wegen niet over heen en meestal sta ik zelf met de auto langs de weg... en die wegen zijn niet echt wegen maar rustige wegen waar alleen buurt mensen komen.. ik zie vaak plekjes met mooie bomen langs de snelweg en denk dan gelijk jammer dat die weg hier ligt.

+1 maarten

en hansenn om even op je vraag te beantwoorden: ik vlieg wel bij wegen niet over heen en meestal sta ik zelf met de auto langs de weg... en die wegen zijn niet echt wegen maar rustige wegen waar alleen buurt mensen komen.. ik zie vaak plekjes met mooie bomen langs de snelweg en denk dan gelijk jammer dat die weg hier ligt.

tsja, als het erop aankomt ie iedereen altijd roomser dan de paus.
Ook jij vliegt daar waar je zegt niet te vliegen.
Heb even je youtube pagina bekeken en zag direct al een verdacht filmpje:
Leeuwarden by night: vlieg je zowaar in het donker boven de bebouwde kom

Hanssen het was idd niet verstandig om daar te vliegen , maar ik begrijp als beginneling dat je daar niet aan gedacht hebt .

zoals je zelf al zegt , ik denk dat bijna alle beginnende vliegers dezelfde fout gemaakt hebben als jij (ook de mensen die jou nu veroordelen)

ik zou zeggen zoek mooie anderen plekken op en geniet van deze o zo mooie hobby ;)

en maak mooie filmpjes en post ze hier vinden we allemaal leuk :cool:

Mvg Nick

Ik heb zon vermoeden dat de boodschap duidelijk is overgekomen...
Leer ervan en geniet! Ben benieuwd naar je eerste filmpje met andere apparatuur (geen wifi) en een mooie plek waar het veiliger is!

Ik heb zon vermoeden dat de boodschap duidelijk is overgekomen...
Leer ervan en geniet! Ben benieuwd naar je eerste filmpje met andere apparatuur (geen wifi) en een mooie plek waar het veiliger is!

die wifi was ook niks, want zodra ik op record drukte, was preview niet meer mogelijk

buiten dat wifi kan ook storen op je GPS , en dat wil je niet...zo kun je een flyaway krijgen en dat zou zonde zijn. :D

Als hij de brengers van de slechte boodschap betwegers noemt en in een daaropvolgend bericht met k*tsmoesjes strooit? Ik vind het eerder hardleers en str*nteigenwijs.

je onderschrift "vriendelijke groeten" past niet erg bij je posts Ron.
Het is toch een kleine moeite om vriendelijk te blijven of niet?

tsja, als het erop aankomt ie iedereen altijd roomser dan de paus.
Ook jij vliegt daar waar je zegt niet te vliegen.
Heb even je youtube pagina bekeken en zag direct al een verdacht filmpje:
Leeuwarden by night: vlieg je zowaar in het donker boven de bebouwde kom

Klopt ben ook eens begonnen;-) was ook in de tijd dat net was begonnen en me er niet aannhield;-) maar van je fouten leer je;-)

Ik denk dat dit topic voor de rest weinig zin heeft. Hansenn heeft een foutje gemaakt en daar van geleerd, het heeft weinig zin om hem en anderen nu nog af te bekken. Misschien maar op slot doen om verdere discussie te voorkomen?

Nou nog een groepshugg en dan kunnen we morgen allemaal weer met daglicht boven een onbevolkt veldje vliegen [emoji12]

sent from a mobile device

Toch geleerd. Dat lees ik graag. Okay, dan neem ik bij deze terug wat ik gezegd in mijn vorige bericht. Hoef ik mijn onderschrift ook niet aan te passen ;)

Helemaal mee eens. Je weet nu dat het niet slim is, volgende keer een mooier en rustig plekje zoeken en gewoon je filmpjes blijven delen met ons!! Het is een super hobby waar je jaaarreen van blijft leren en genieten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back