Nee ik houd het eerst hierbij, is tenminste betaalbaar.... Ook bij eventuele crashes.. Zo kun je nog eens wat proberen...
Ben goed zat geweest met het avontuur met me logo 10. Een grote mislukking.
Nu heb ik toch nog uiteindelijk wat ik wou: een heli, en hoveren wil al, dus ik ben op zich al blij... Nu verder leren....
Ik heb gebeld met de verzekering, en valt gewoon onder de WA verzekering, ik heb wel gevraagd hier even schriftelijk een bevestiging van te ontvangen... Ze wist me ook te vertellen dat ik ook al ooit gebeld had vanwege modelbouwauto's schaal 1op 8 ,bigscale,, en later voor electro wagens, en later voor vliegtuigjes van schuim, onder de 2,50 span.. En over 4 motorige gevallen, onder de 1,2 kilo.
Meende dat ze voor tuigjes tot 15 of 23 kilo gingen of zo... Nou ja ik zat er iig ruim onder...
Voor auto's waren er geen beperkingen en/of afwijkende voorwaarden.
Gewoon even bellen, dus...
Tja, materiele schade kan nog vergoed worden...
Wildvliegen is op zich niks mis mee maar doe het niet in een woonwijk op openbare grond aub. Doe het dan in de tuin of ergens achteraf waar amper iemand komt.
Maar desalnietemin. Netjes gedaan. Hoeveel % gas was dat? wellicht aan de lage kant.
En niet achter de staart aan lopen he, moet je zelf sturen
In de tuin met dit warme weer??, met al die mesen die genieten, in zwembad, bbq, of anders buiten in de tuin zitten/ligge'/zonnen??? Hij zal je maar over het hekje/heg gaan....
Nee, dit leek mij de veiligste optie. Naast iemand die filmde was een kamaraad de bijde kanten van de straat in de gaten aan het houdne als extra veiligheid. Tuurlijk niets is volledig te garanderen, maar dit leek mij de veiligste optie...
Thnx voor de complimenten!
Hoveel procent gas. geen idee, hij is iig rustig, hij kan nog een stukj hoger... Maar lijkt me op zich voor een absolute beginner niet nodig.. Idle up heb ik op 80% staan, maar daar vlieg ik nog lang niet mee. Hoeveel ik nu op het filmpje vlieg ? Dat moet ik nakijken, ik heb gewoon een gas/pitch curve aangehouden welke de leeraar erin heeft geplant, naar aanleding van de lessen en mijn wensen...

Dus zeker weten doe ik het niet..
Dat ik even mee liep was dat ik dan de heli op een andere hoek op de cam heb. Vlieg liever eerst niet anders dan tail in.
Zeker waar ik nu vloog, wil ik er zeker van zijn dat ik ales onder controle heb en houd, en das met tail in bijna 100%
(je bent nooit 100% safe) side is word het al beduidend anders/lager... De filmer had ook kunnen verstappen, maar die stond nu mooi veilig, dus lekker laten staan...