mijn eerste multicopter

Dat ziet er al best wel stabiel uit. Komt waarschijnlijk omdat je heli's gewend bent. Ik ben met de vaste planken gewend om gas terug te kunnen nemen, dan laat je ze even uit zweven. Zo'n rotording komt dan als een baksteen naar beneden ha ha :D

Dat ziet er al best wel stabiel uit. Komt waarschijnlijk omdat je heli's gewend bent. Ik ben met de vaste planken gewend om gas terug te kunnen nemen, dan laat je ze even uit zweven. Zo'n rotording komt dan als een baksteen naar beneden ha ha :D

Lol
Ik ben meer van de auto's en ook daar gooi je het gas dicht als het mis gaat haha

leuk project!
Hoe werkt het qua transmitter receiver: kristallen? wat voor receiver moet ik anders hebben? Heb zelf nog een MC12

Heb -30 expo ingesteld niet te veel aan je stik trekken dan vlieg hij van zelf.

MPNL ik gebruik mijn zender en ontvanger die ik ook in mijn heli`s en vliegtuigen gebruik.
Mc 12 gewoon in stellen op vliegtuig.

Ik denk die stuurt 'm zo over de sloot heen het veldje op, maar dat dan toch nog even niet :D
Best wel een heftige camera die d'r op staat, wat weegt dat? 't Ziet er uit alsof het probleemloos mee omhoog gaat, de quad lijkt niet erg onder de indruk van het gewicht :thumbsup:.

camera 230 gr ging probleemloos omhoog .
ga de props nog balanceren voor minder trillingen.

Heb bij HK deze besteld 28 gr Turnigy highrate 30FPS Ultra-small Digital Camera.

Back