mijn forumleden negeerlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron van sommeren

Forum veteraan
Tom, Dick en Harry, Kwik, Kwek en Kwak. Ha, die negeerlijst ga ik hier natuurlijk niet plaatsen. Hoewel sommigen wel bekend zullen zijn, ik maak van mijn hart doorgaans geen moordkuil. Dat betekent niet dat ik niet met die mensen discussieer, het betekent alleen maar dat ze van mij geen antwoord (meer) op hun vragen krijgen.

Er staan 18 leden op mijn lijst, de helft ervan zien we nooit meer en een kwart post maar incidenteel. Ben ik nu zo gemeen tegen hen geweest ;) of is mijn inschattingsvermogen zo verdomd goed ;) ? Of ..., of is die halvering een normaal verloop op het/een forum of in de hobby?

Laatst bewerkt:
Wil je door mij genegeerd worden ;) ???

Het is een beetje verborgen. Klik op naam van het lid dat jouw verzengende toorn over zich heeft afgeroepen, en vervolgens:
-> openbaar profiel
-> lijsten
-> toevoegen aan negeerlijst

Nou je zou bv. eindelijk van die lastige hezik af kunnen zijn.

Zou wel eens weten wie het meest genegeerd wordt hier :P

Ik heb geen negeerlijst. Vind ook dat de functie uit zou moeten, je krijgt er alleen maar dubbele postings en miscommunicatie van.

Stel dat ik RANDUM USER NAME zou negeren ;), zie ik dan zijn posts niet meer ?

Mod edit: Emil

Laatst bewerkt door een moderator:
Even het volgende,
Indien er NAMEN, of omschrijvingen worden genoemd die een user, beschrijven, al dan niet fictief of geheel op toevallige wijze,dan gaat deze draad DIRECT op slot.

Danku!

Emil (Mod)

Stel dat ik RANDUM USER NAME zou negeren ;), zie ik dan zijn posts niet meer ?

Mod edit: Emil

Aargh wordt je toch nieuwsgierig wat daar stond.

Maar stel, je zou mij aan je negeerlijst toevoegen, dan zou je mijn postings niet meer zien. Je zou wel zien dat er een door jou genegeerde posting staat, je kunt er dus altijd nog voor kiezen alsnog te kijken wat ik nu weer gezegd heb, maar standaard zou je mijn postings niet meer zien.

Stel dat ik RANDUM USER NAME zou negeren ;), zie ik dan zijn posts niet meer ? ...
Negeer, noem 's een naam, 'ron van sommeren'. Je ziet dan nog wel dat die *&$#! gereageerd heeft maar de feitelijke tekst is ingeklapt. Klikje op 'bekijk dit bericht' en je ziet alsnog de onwelriekende onzin die die *&@!!! heeft geschreven.

uhm, hoe groot is jouw lijst al hezik? :P

Ik negeer niemand hoor. Heb ook aan niemand een hekel hier, dus zou niet weten waarom ik iemand zou willen negeren.

Ongetwijfeld doe ik het zelf wel goed op de negeerlijsten. Niet iedereen kan goed met mijn manier van discusseren omgaan :)

Eigenlijk ben ik tegen dingen als negeerlijsten, omdat je er kromme gesprekken van gaat krijgen. Dan krijg je dingen als:

Q: wat is 1+1?
A1: 2
A2: 2
A1: dat zei ik toch?
A3: volgens mij is het antwoord 2
A4: Dat nog niemand geantwoord heeft, het antwoord is 2!
A5: Maar dat zei A1 al!
A4: Nee hoor ik was de eerste die het zei
A3: Zeg beter kijken, ik zei het als eerste

enz..

18 lijkt misschien veel maar meer dan de helft bestaat uit mensen die allerlei vragen stelden zonder dat ze antwoorden of verwijzingen lazen. Dan heeft het blijkbaar weinig zin dat we antwoorden en gaan ze bij mij linea recta naar de negeerlijst.
Dan nog een paar die vinden dat een antwoord van mij te technisch is en dat niet zo goed (onbeschoft dus) verwoordden.
En iedereen die reageert met 'zeiken', 'gezeik' e.d. op een bericht van mij.

Maar wat wil je eigenlijk bereiken met dit topic, Ron? Is het een latent dreigement tegen mensen die gaan zeiken? :P

Van zo'n 'dreigement' zal niemand wakker liggen en dan had ik het beter in 'vliegen algemeen' kunnen plaatsen.
Ik vroeg mij dus af waar de helft van mijn negeerlijst is gebleven.

Laatst bewerkt:
Nou ja, je noemt het zelf al.. je negeert kennelijk een bepaalde soort mensen, vragenstellers die niet lezen, zeikers, enz. Die mensen zullen zich niet welkom en of gewenst voelen hier op het forum en dus ook eerder afhaken.

Mis je ze? :)

Even het volgende,
Indien er NAMEN, of omschrijvingen worden genoemd die een user, beschrijven, al dan niet fictief of geheel op toevallige wijze,dan gaat deze draad DIRECT op slot.

Danku!

Emil (Mod)
Dat is wel erg drastisch Emil. Gewoon post editen zoals je al deed en schrijver ernstig vermanend toespreken :onweer: Denk je eens even in dat iemand dit een discussie van niks vindt, of bij een andere discussie, hij zou op die manier de zaak de nek om kunnen draaien.

Laatst bewerkt:
Wat als iemand Emil negeert? Dan kan die dus eigenlijk gewoon namen posten? :P

Ok, dat is erg ver gezocht, maar viel me net opeens in..

Nu redeneer je andersom he. Ik kan Emil wel negeren en dan namen gaan posten (nou ja, niet, want ik heb geen negeerlijst) maar dan ziet Emil het nog wel.

Je zou kunnen proberen hem zo te irriteren dat hij je op de negeerlijst zet, maar dan blijven de andere mods nog over.. en hoewel ik redelijk op weg ben, is het onmogelijk ze allemaal te irriteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back