Mijn keuze: 433 MHz EzUHF en 2.4 GHz video

Ik zou hem gewoon bij tbs bestellen. Kost alles samen 400$ is ongeveer 300 euro. En de service van trappy is gewoonweg super. Bij electronicarc is de service bagger. Heb ook een defect 3dradio gehad en nooit meer een reactie ontvangen van die club.

Verder zit ik er heel sterk aan te denken om de tuned 2,4ghz video van tbs te kopen. Iemand daar ervaring mee?

Ik zou hem gewoon bij tbs bestellen. Kost alles samen 400$ is ongeveer 300 euro. En de service van trappy is gewoonweg super. Bij electronicarc is de service bagger. Heb ook een defect 3dradio gehad en nooit meer een reactie ontvangen van die club.

ben het met je eens dat trappy een goede service.

bij trappy kost het $409.70 komt op 297 euro uit omgerekend
bij electronicarc €296.44

dragonlink $287.00 omgerekend €208 en dit is voor een voledige set dus gewoon goedkoper kan niet echt vinden hoeveel vermogen die geeft maar ze geven 25 klm op

alles is inc verzending

dus ja zou dan ook gewoon bij trappy bestellen

Voor die prijs is de Dragon link als ik het goed begrijp zonder receiver..

Elektronika Rc heeft wel een super service , nooit probelemen mee gehad , verzend ook heel snel.

Voor die prijs is de Dragon link als ik het goed begrijp zonder receiver..

Elektronika Rc heeft wel een super service , nooit probelemen mee gehad , verzend ook heel snel.

volgens mij is het de volledige set ronni

The Dragon Link system costs only 269.00 US Dollars and includes everything needed to hook to your present RC system and fly !!!
The Dragon Link system comes with everything you need for long range RC: One Transmitter Module, One Long Range 1/2 wave Transmitter Antenna, One Transmitter Dummy Load, One Long Range Receiver, One Long Range Vertical Dipole Receiver Antenna, and a prewired RF Module connector for easy connection to your RC transmitter. If your transmitter is a 2.4 GHZ model and has no RF module connector, I would suggest you buy the Futaba Trainer Port connector. To buy the Dragon Link system simply add to your cart and choose checkout Via Paypal. For credit card orders, proceed with the checkout using PayPal, on the last step, on the bottom right you will see an option to pay using a Credit Card, or continue with PayPal, whichever you choose.

Naar NL versturen zal geen probleem zijn denk ik.
Naar BE komt het niet goed , zal op de meeting wel eens een babbeltje met jou :)

Gaat prima met 1.3GHz, heb hier ook een set 433 MHz EzUHF liggen.

Dan heb je geluk met je receiver. Roni moet een flinke afstand van mij af gaan zitten als we samen vliegen, anders gaat het erg storen :). Ene rx is gevoeliger als de andere. Ik had een rangevideo receiver die er beter mee omging, maar toch was de range minder.

Back