mijn Marder verkopen? HPI baja SS kopen?

Egbert007 schrijft nochtans expliciet dat hij beide auto's niet afkraakt, maar dat ze gewoon verschillend zijn op vlak van techniek, Mari. Jij maakt er net zo'n punt van ;).

Ik denk dat alles gebaseerd is op de mening van mensen :) SH of D.. zolang elk maar lekker kan scheuren... ;)

vanavond nog gedaan echter gaat m'n servo alleen maar naar rechts en niet terug.. denk einde servo.. morgen uittesten :|

Of misschien gewoon een versleten servoheveltje. Dat probleem klinkt me namelijk bekend in de oren en bij mij was het gewoon een versleten heveltje. :)

Ik denk dat alles gebaseerd is op de mening van mensen :) SH of D.. zolang elk maar lekker kan scheuren... ;)

vanavond nog gedaan echter gaat m'n servo alleen maar naar rechts en niet terug.. denk einde servo.. morgen uittesten :|

Ga je hem begraven of cremeren? :rolling: is een FG euvelje. De servo saver is echt niet goed. Ik heb exact hetzelfde gehad. De electronica is overleden. Je zult zien als je de servo openschroeft dat de tandwielen nog goed zijn, maar als je de servo aansluit op de ontvanger, dat de motor blijft draaien.

Volgens mij is er geen oplossing voor anders dan nergens teganaan te botsen. ;-)

Ga je hem begraven of cremeren? :rolling: is een FG euvelje. De servo saver is echt niet goed. Ik heb exact hetzelfde gehad. De electronica is overleden. Je zult zien als je de servo openschroeft dat de tandwielen nog goed zijn, maar als je de servo aansluit op de ontvanger, dat de motor blijft draaien.

Volgens mij is er geen oplossing voor anders dan nergens teganaan te botsen. ;-)

Ik denk dat ik um nog even bewaren ga voor leuke 'doeleinden' en wellicht kijken hoe 'vuurvast' ze zijn :) Zou een betere Saver een optie zijn? Nieuwe servo zijn gelukkig niet zo duur :)

En nog zoekende naar een scherpere bocht van de uitlaat .. de 'tuned pipe' past niet onder de standaard kap (ben met een nieuwe bezig) en wil hem dus naar achteren schuiven...

De standaard servo-saver van FG doet prima zijn werk in betrekking tot het beschermen van de servo bij klappers... echter gaat de spanning vrij snel van de veer en gaat je auto tijdens het rijden "zwabberen"... Je kan er een nieuwe veer op zetten of beter nog, de servo saver van Elcon...

9 van de 10 problemen met de stuurservo worden veroorzaakt door een niet correcte afstelling ervan...

Het probleem is servo zelf.. deze is einde electronica :| ach.. voor een prikke nieuwe servo gevonden ala 24KG..:) van het weekend er op zetten en meteen kijken hoe het met de Veer is..

ik heb zojuist HPI BAJA SS GEKOCHT!

ben nu lekker bezig met project, Chassis, benzinetank, elektrabox en compleet voor is AF!
:banana::banana::banana:

later haal ik wel servo voor gas/rem en accu

ik heb zojuist HPI BAJA SS GEKOCHT!

ben nu lekker bezig met project, Chassis, benzinetank, elektrabox en compleet voor is AF!
:banana::banana::banana:

later haal ik wel servo voor gas/rem en accu

mmm beters!!!! . iets met foto's???? ;)

nu verwachten we hier natuurlijk wel een bouwverslagje van hea ;) :mrgreen: . suc6, en veel plezier met bouwen.

Groeten,

Ruben

hebbie helaas niet bouwverslag gemaakt.. ook niet foto's:( --> hele tijden bezig mee, fotocamera staan nog naast tafel -->VERGEET<-- nog elke keer

NU is echt kl*** (16+) uitlaatverbinding is afgebroken

Vanavond hierzo de stuur servo vervangen en de veer opgespannen.. en gaat weer als als nieuw. foto's vergeten te maken. :|

@vinnie

Soms snap ik je echt niet hoor :)
tourwagen, dan tourwagen/vrachtauto weer tourwagen,f1, zelfbouw marder, baja b5, wat wordt het volgende mcd? hormann HT1/2 ?lautenbacher x-link, bergonzoni?.
heb maandag nog een MT chassis en zij platen voor je, kan je een mt/st bouwen.

ieder geval veel plezier morgen, als je nog gaat rijden :)

later....
mark

FOTO'S!! FOTO'S!! FOTO'S!!

DSCN6583.jpg

DSCN6584.jpg

DSCN6585.jpg

DSCN6582.jpg

DSCN6581.jpg

@vinnie
Soms snap ik je echt niet hoor :)
tourwagen, dan tourwagen/vrachtauto weer tourwagen,f1, zelfbouw marder, baja b5, wat wordt het volgende mcd? hormann HT1/2 ?lautenbacher x-link, bergonzoni?.
heb maandag nog een MT chassis en zij platen voor je, kan je een mt/st bouwen.
ieder geval veel plezier morgen, als je nog gaat rijden :)
later....
mark

nou ik probeer nog vrachtwagenkap te verkopen
Hormann, Lautenbacher, bergonzoni? internesset mij niet:hammer:

je bent vandaag niet aanwezig of wel?
volgende week neemik baja heel misschien mee

Back