Mijn nieuwe heli

Bij een goede sim,druk je niet op een knopje maar gaat dat vanzelf.:cool:
Dat krijg je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten,kan je een beetje op een knopje gaan duwen:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ze simuleren zelfs dat je je eigen hoofd eraf vliegt! ( alleen dan zonder het bloed, telt helaas als een gewone crash ).

Maar simmen kan nooit kwaad, reflex, real flight, phoenix etc. Betalen zich allemaal dubbel en dwars terug.

De NASA simt ook :mrgreen:

Om even mee te gaan met de rest :o

Molen heb je eigenlijk wel vriendjes, of laat je dit ook even buiten jouw persoonlijke levenswijsheid ervaring?
Zie je het leven soms zwartgallig in, dan raad ik je absoluut aan om met zwarte heli's te vliegen in de nacht, wellicht gaat het je dan wat beter af

Dit topic is grappig.

Beetje flauw om mensen persoonlijk aan te vallen trouwens. ;)

Maagoed, over een tijdje gaat ik ook voor het eerst vliegen dus dat gaat nog leuk worden. Ik heb er alle vertrouwen in want ik heb veel playstation ervaring.... of is dat niet genoeg? :mrgreen:

Maagoed, over een tijdje gaat ik ook voor het eerst vliegen dus dat gaat nog leuk worden. Ik heb er alle vertrouwen in want ik heb veel playstation ervaring.... of is dat niet genoeg? :mrgreen:
Ik zeg ... gewoon doen! :mrgreen:

(Sorry, Frans kwam net weer voorbij :rolleyes:)

Back