Mijn nieuwe Savage 25 en de Enigma XS

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Psygho (Emil), 3 feb 2004.

  1. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Afgelopen wekkend heb ik een nieuwe gesealde Savage 25 rtr gehaald uit Heemskerk, best een stukkie rijden,vanuit drenthe,
    maar we moeten er wat voor over hebben.. :cool:

    Daar aangekomen vond ik het een beest!, :twisted: ik had me er iets anders van voorgesteld,
    omdat ik ook al een 1:8 buggy had.

    Toch maar eens samen op de foto want ik vond het verschil
    tussen twee 1:8 wagens toch wel erg groot...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ziet er goed uit, maar schaam je niet om het in het "foto van je modelauto" draadje te posten...

    laterss thomas
     
  3. Guest

    Guest Guest

    Mooie savage :wink:
     
  4. Stephan

    Stephan Guest

    2 prachtige auto's! Hoe bevalt jou de enigma xs?
    Ik heb er alleen maar goeie berichten over gehoord.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ziet er zeker mooi uit man, rijden ze allebei wel lekker?
     
  6. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Top, Ding is echt zeer robuust, veel hopups, en zo veel dat ik eingelijk niets nuttigs kan vinden om hem nog verder te hop uppen :) Met nuttig bedoel ik wat de rijvaardigheid ten goede komt, of wat nodig is om hem nog wat steviger te maken...... Echt alles is naar mijn wens en zeer dik uitgevoerd.

    Een nadeel is dat het sturen wel lichter kan, en dat ze hem af fabriek niet helemaal mooi hebben gemonteerd, hij liep nl aan, maar met 2 ringetjes was dat opgelost. Maar doordat alles zo zwaar is uitgevoerd, kan je het met een 5kg stuur servo nauwelijks af, met een 8 kilo gaat het prima..

    De enigma is echt een ruig beest, en zeer snel, de Savage moet ik nog inrijden, en het onroad rijden valt me voor en monster truck zeer mee, offroud zal dit ook helemaal te gek wezen als ik de reviews mag geloven, we zullen zien....
     

Deel Deze Pagina