Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kijk zo gaat ie goed ja, veel leuker dan allemaal dezelfde schockies van ikarus. Kijken of we morgen nog wat verder kunnen komen met die Knuffel van je :wink:
Hehe, eindelijk standaard versteviging van de staart ipv naar tig vluchten/crashes.
Alleen nu nog proberen om bij de volgende het spul ook een beetje symmetrisch aan te brengen :lol:
Technische Daten
Spannweite ca. 600 mm
Länge ü.a. ca. 590 mm
Tragflächeninhalt ca. 7,83 dm²
Höhenleitwerksinhalt ca. 2,28 dm²
Gesamtflächeninhalt ca. 10,11 dm²
Fluggewicht ca. 145 g
Gesamtflächenbelastung ca. 14,3 g/dm²
Welke aandrijving die ik ga gebruiken weet ik nog niet, maar ik denk zo in de richting van een typhoon 5 3 D. Ik heb hem nog niet in mijn bezit , hopelijk komt hij volgende week thuis, ( gekocht in duitsland voor verschiet niet 13,95 euro , wat het zal zijn weet ik niet hopelijk word het wat ) er is wel geen richtingsroer voorzien, normale aandrijving is inderdaad met sp 300.
@Simendewulf
Aangezien de spanwijdte maar 60 cm is denk ik dat je het model op ongeveer 100 gram vliegklaar moet houden. Dit wanneer je dezelfde vliegeigenschappen wilt behouden als een normale shock.
Kun je me iets vertellen over de beslag set? Hoe zit het met de koolstof strips en de aansturing? (Deze is net zo duur als alleen de 'koolstof' set van Ikarus).
Eindelijk zijn ze er, de nieuwe van ZN LINES, stukken groter of een normale schokkie. ik heb al betere konstruktie's gezien , en voor die prijs mochten de rudderaansturingen, toch wel anders zijn