Mijn Sukhoi 29S 50E is binnen.......

Hallo,

Hier een paar foto's van mijn vandaag binnen gekomen Sukhoi 29S 50 E. Ik ga hem vliegen met de originele aanbevolen set van Hacker (dus motor, regelaar, en accu's en prop.) Alles ziet er zeer goed alleen wat transport schade, er zit namelijk een deuk in de motorkap. Verder is alles zeer degelijk afgewerkt, binnenkort zal ik wat meer foto's posten. Ook zal ik een bouwverslag op mijn site zetten (in zoverre je moet bouwen bij een ARF kist 8) )

sukhoi1.jpg

Zo komt hij van de postbode.

sukhoi2.jpg

Uitgepakt.

sukhoi3.jpg

Zijn vriendin????

sukhoi4.jpg

sukhoi5.jpg

sukhoi6.jpg

Mvg,

Daniël.

Awol zei:
schiterende kist, alleen erg jammer van die deuk.....kun je dat niet verhalen?

Ja ik denk het wel, ik vind dat ze bij Hacker een goede service hebben en vermoed dan ook dat dit dan ook geen probleem zal zijn ik heb ze inmiddels al gemaild dus even afwachten.

steffe zei:
de prijs zal ook wel hoog zijn zeker????
tja wat is duur.....vliegtuig, motor, regelaar en prop zijn 449 euro en de accu 236 euro maar dan je ook wat 8) .

Mvg,

Daniël.

Lekker wijf 8O
Maar goed, het gaat om de kist natuurlijk :wink: Mooi kissie hoor!

toch een zeer mooie kist 8O 8O
daar mag je trots op zijn

toch een paar vraagjes...
wingspan en het gewicht?
en...
welke motor (en vermogen) wordt er gebruikt

vriendelijke groeten
steffe

Leuk om te zien dat er nog een Sebart kistje bij komt op de club :wink:
Denk dat je hier wel een hoop lol aan gaat beleven.

Benieuwd wanneer we je er voor het eerst mee zullen gaan zien. Suc6

Cpt. Ed zei:
Leuk om te zien dat er nog een Sebart kistje bij komt op de club :wink:
Denk dat je hier wel een hoop lol aan gaat beleven.

Benieuwd wanneer we je er voor het eerst mee zullen gaan zien. Suc6

Waarschijnlijk niet eerder als over een maand denk ik want ik ga eerst twee weken naar Mallorca :lol: .

Mvg,

Daniël.

@ steffe,
wie de site van hacker leest, leert dat deze set:
- kist, motor, regelaar en prop: 449, -
- accu: 236,-
Totaal 685,- kost

Ik vlieg zelf met een sebart katana. Die heeft slechts 1.25m spw. Deze set kostte ongeveer E380,- inclusief accu, maar ik kan je verzekeren dat hij iedere cent waard is :roll: :arrow: Ik vlieg nauwelijks nog met mijn benzine kisten, louter katana.

@ daniel,
valt die su niet als handbagage mee te nemen 8)
Fijne vakantie gewenst! Je hebt in ieder geval een goede reden om terug te komen.....

Hallo,

Er zal vandaag nog een nieuwe motorkap op de post worden gedaan. Prima service van Hacker.

Mvg,

Daniël.

Daniël

Jij hebt rechtstreeks bij Hacker duitsland besteld begrijp ik.
Hoe gaat dat in z'n werk, op www.hacker-motor.com vindt ik nergens een web-shop of een verwijzing hoe dingen te bestellen.

Het gaat mij in eerste instantie om wat balancer-kabels die zij in het programma hebben zitten. Alhoewel die SebArt modellen ook heel interresant ogen.

Rick

Rick NT zei:
Daniël

Jij hebt rechtstreeks bij Hacker duitsland besteld begrijp ik.
Hoe gaat dat in z'n werk, op www.hacker-motor.com vindt ik nergens een web-shop of een verwijzing hoe dingen te bestellen.

Het gaat mij in eerste instantie om wat balancer-kabels die zij in het programma hebben zitten. Alhoewel die SebArt modellen ook heel interresant ogen.

Rick

@Rick,

Je kunt gewoon even een mail sturen met de dingen die je wilt hebben en dan maken zij een PDF-rekening en die mailen ze jouw.
Zodra jij het geld over hebt gemaakt sturen zij de bestelling. Ze hebben eerst nu vakantie dus ze zullen nu wel niet direkt reageren denk ik.

Mvg,

Daniël.

Dit draadje gaat over de 1,30 meter Sukhoi en niet over de 1,54 Sukhoi want het het zou wel knap om van en 2,5 kilo kist door middel van koolstof op 1200 gram te komen :lol:

Mvg,

Daniël.

Back