mijn tamiya auto

Door het zand crossen is wel erg leuk maar denk erom dat je hem wel goed schoonmaakt! Anders zijn je lagers binnen de kortste keren versleten.

Laatst bewerkt:
geinig filmpje en ook wel een leuke kap. maar je heb zeker veel schoonmaakwerk eraan gehad?
het zand voor tussen de stenen is iig goed verspreid nu...:p

je moet niet stunten als je het niet kan bovendien is het geen off road car maar verder heb je het wel leuk gedaan

ja ik heb er veel schoonmaakwerk aan maar dat is leuk en hoort erbij, en de banden zijn al een beetje versleten en ik heb em vandaag precies 2 weken

en nog een dom vraagje: waar zitten die lagers, ik dacht bij de wielen maar ik kan ze niet vindenXD

Laatst bewerkt:
Je moet de 6-kantige velgmeenemers eraf halen,
(Pas op dat je de pinnetjes niet kwijt raakt!) dan zit je bij de eerste set lagers. De rest zit bij je aandrijfas en diff.

Bouwbeschrijving staat als het goed is alles in ;)

't is een XB pro, dus der zitten geen koggellagers in, maar witte plastic glijlagers. Die dus schoonmaken en opnieuw invetten. Of, omdat je auto dat toch open ligt, er gelijk een setje kogellagers in duwen :wink:

Wel grappig filmpje, wel zonde dat je zo schuin over de stoeprand ging, is wel een leuk gezicht maar zeker veel schade aan de auto gehad.
Je slipt trouwens wel mooi in dat zand :P!

Wel grappig filmpje, wel zonde dat je zo schuin over de stoeprand ging, is wel een leuk gezicht maar zeker veel schade aan de auto gehad.
Je slipt trouwens wel mooi in dat zand :P!

dankje, ik zal wel even mijn schade opnoemen:

krassen aan de onderkant
banden beetje versleten
plastic velgen van banden beschadigd
kap aan de voor en achterkant een scheur van 1 cm
en een koplamp ligt er een beetje af ( dubbelzijdige tape liet los door het zand maar ik heb het al met tape gemaakt )
en ik heb nu de auto met tape verstevigd aan de onderkant

Laatst bewerkt:
Dat begin is erg mooi, maar is die auto gewoon standaard?
Ik zou toch stoppen met van die stoepranden af te springen, is erg slecht voor zo'n auto.

leuk wagentje, maar wat sleept er achter de auto aan op 0:30 ?
vind t eerlijk gezegt wel zonde om zo om te gaan met een onroad..
kheb m nog geen één keer normaal zien rijden.. t is toch veel leuker om een circuitje uit te zetten op een parkeerplaats, en dan daar zo goed mogelijk op te rijden??
maargoed, ik zal wel een zeiker zijn..

groeten,

Ruben

Back