Mijn tweede project modeljacht

Discussie in 'Algemeen scheepsbouw' gestart door Boulè, 29 sep 2020.

  1. Boulè

    Boulè

    Lid geworden:
    7 mei 2020
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Geboren Bogor (Indonesië) woont in Zwolle
    Mijn tweede project om maar bezig te zijn vordert gestaag, alhoewel [​IMG] nog veel te doen. Vindt het toch leuk om jullie van deze groep deelgenoot te maken met mijn hobby modelbouw.

    Jacht 1.jpg
    Jacht 2.JPG
    Jacht 3.jpg Jacht 7.JPG Jacht 8.JPG
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2020
    Tamaniac vindt dit leuk.
  2. Stoompomp

    Stoompomp

    Lid geworden:
    22 jul 2017
    Berichten:
    4.595
    Locatie:
    HELLEVOETSLUIS
    Welkom op het Forum.
    Kunt u iets meer vertellen over uw persoon?
    Het is altijd leuk voor lezers om te weten in welk gebied van modelbouw iemand bezig is.
    Ik heb wel een aanvullend verzoek.
    De foto's staan nu in postzegel formaat, thump nail.
    Indien u met de cursor gaat staan op de plaats waar u de foto wilt hebben en klikt op de button "volledige afbeelding", dan komt de foto in grootbeeld in het verslag.
    Dit maakt het verslag mooier en zal ook meer lezers geven.
    Gezien het tijdsverschil hoop ik morgen uw antwoord te lezen.
    Groet, Henk
     
  3. Boulè

    Boulè

    Lid geworden:
    7 mei 2020
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Geboren Bogor (Indonesië) woont in Zwolle
    Sorry Stoompomp je hebt volkomen gelijk.

    Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Herbert en woon in Zwolle. Als kind van 12 a 13 jaar heb ik al vele kleine bouwpakketjes in elkaar geflanst maar ook papieren bouwplaten van modelvliegtuigen en welke ouderen kent ze niet. Het bouwen van modellen heeft mij altijd bezig gehouden. Nu ik al een tijdje in de AOW zit zocht ik een bezigheid en kwam dit item weer boven drijven. Na vele filmpjes op YouTube en beurzen bezocht te hebben wilde ik ook dit soort van modeljachten gaan maken. Bij mij speelt alleen een probleem, ik heb geen ruimte om ze op te stapelen of tentoon te stellen. Het bouwen en creëren van een model daar heb ik al zeer veel genoegen in en als het klaar is mag een ander daar plezier van hebben om het varen.

    Ik zal proberen om de voortgang van mijn modellen en info zoveel mogelijk met jullie te delen en wellicht zien en spreken we elkaar.

    Groet Herbert
     
    Jaap.B, Gerrit-Jan en Stoompomp vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina