Mijn veel te dure (DeAgostini) Kyosho PureTen Alpha II

Discussie in 'Foto-Album' gestart door ph0b0s, 8 jan 2006.

  1. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Sexy karretje hoor! :p Ik houd wel van dat egaal met minimalistische stickers.
     
  2. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Dat was een groot dilemma :) Maar een cirkel i nogal een raar zixht vind ik, uiteindelijk valt het minder op als ik dan geen voorruit heb... Ik wou ook eersts de zijramen eruit halen
    ipv de voorruit maar dan is de vraag weer of hij op warme dagen nog wel voldoende
    koeling zou hebben...

    Bijkomend voordeel is dat ik kan bijtanken zonder de kap eraf te halen, en omdat de achterruit er ook helemaal uit is kan ik het mengssel nog regelen ook...

    't Is maar een experiment, we zien wel met de volgende kap hoe het verder gaat :)
     
  3. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Tnx :) Maar er is nog werk aan hoor, nog wat ruwe kantjes omdat ik nog geen Dremel had
    (nu wel dus komt nog in orde). Nu is 't enkel nog de vraag wat er eersts gaat komen,
    body volledig af hebben of body volledig in de prak rijden ;) Er zit nu dus al een scheurtje
    in dankzij een collega van mij die ook s wou rijden... das dus ook al de laatste keer
    geweest...
     
  4. arthur

    arthur

    Lid geworden:
    4 dec 2005
    Berichten:
    133
    Locatie:
    dordrecht
    Ziet er goed uit hoor,toch maar voor blauw gekozen?
    Wel oppassen met extra vocht en vuil omdat je heel je voorruit eruit heb gehaald.
     
  5. Tinus1980

    Tinus1980

    Lid geworden:
    21 feb 2006
    Berichten:
    34
    Locatie:
    Heemskerk
    Heb er zelf ook eentje en die heb ik in het rood gespoten.

    Heb wel de hele serie af gemaakt en dan krijg je nog een kap. Weet alleen nog niet welke kleur dat wordt.
     
  6. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Ja ik heb alle electronica in ballons gestoken want de radiobox is toch niet echt waterdicht...

    Kiezen van de kleur was nog een dilemma :) Maar ik krijg dan nog die Astra kap en die
    Porsche dus kan nog andere kleurtjes ook kiezen e :)
     
  7. Lainke

    Lainke Guest

    Weet iemand bij welke deel je de gloeiplug starter krijgt? Heb namelijk de serie nog niet compleet en heb er 1tje nodig voor men vliegtuig. Heb wel een aboo op nitro racers, maar als die gloeiplug starter snel hier is moet ik die niet kopen en wacht ik wel even.
     
  8. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Die komt per post samen met de body... Ik heb er al eentje gekocht in de winkel want
    kon niet wachten ;)

    Normaal heb die die voor 15 april in je bus...
     
  9. Tinus1980

    Tinus1980

    Lid geworden:
    21 feb 2006
    Berichten:
    34
    Locatie:
    Heemskerk
    ik heb gewoon 2 aparte kisten gemaakt,
    eentje voor mijn heli's en eentje voor mijn auto's en in allebei een aparte gloei plug starter gedaan.

    Een reserve gloei starter is nooit weg heb je vaak in iedergeval een volle starter bij je. :p
     
  10. Lainke

    Lainke Guest

    Ik heb net een gloeiplug starter gekocht, van Robbe, 16 €, alles compleet met lader :lol:

    BMI hadden ze ook voor 12,50 € maar was met lange steel en niet zo goschikt voor vliegtuigen.
     

Deel Deze Pagina