mijn vervolg van Hms Victory Deagostini

deze grootmast ra is nu klaar op naar de volgende mast
IMG_0354.JPG

ik heb een vraag aan alle bouwers hoe laten jullie je boten zien als ze klaar zijn waar staan ze geshowd
ik ben van plan een vitrinekast te bouwen als ik hem klaar heb graag jullie suggesties hier voor alvast bedankt.

dank jullie wel ik krijg er zo al een aardige indruk van. vooral Jan jouw kast die je gemaakt heb spreek mij erg aan .
kan je mij ook de maatvoering hier van geven zo dat ik een indruk krijg wat voor ruimte ik moet inschatten.
al vat bedankt.

Mijn kast heeft de maten: Breed 2 m, Hoog 1,5 m en diep 0,6m. Er zitten 2 glazen schuifdeuren voor van 6mm dik.

ik heb een vraag aan alle bouwers .ik zit er over na te denken of ik hem met of zonder zeilen zal bouwen.
is er iemand die hem zonder zeilen heeft gebouw ( dan graag een foto) . graag jullie advies. alvast bedankt.

ik heb een vraag aan alle bouwers .ik zit er over na te denken of ik hem met of zonder zeilen zal bouwen.
is er iemand die hem zonder zeilen heeft gebouw ( dan graag een foto) . graag jullie advies. alvast bedankt.

Daar kan ik je niet aan helpen Leo, maar je kunt natuurlijk altijd het internet en diverse bouwfora eens afstruinen :)

Back