Dflyer 4 sep 2013 #1 Moet dit even kwijt, mijn beste maat en vliegmaat hier bekend als "de marnix" is helaas deze middag overleden bij een motorongeluk. Ik ben er gewoon kapot van, sorry moest dit even kwijt ... Grtz, Dirk
Moet dit even kwijt, mijn beste maat en vliegmaat hier bekend als "de marnix" is helaas deze middag overleden bij een motorongeluk. Ik ben er gewoon kapot van, sorry moest dit even kwijt ... Grtz, Dirk
Michael16tsx 4 sep 2013 #2 Verschrikkelijk nieuws... gecondoleerd, ook aan de familie van je vliegmaatje.
brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 5 sep 2013 #10 Dat is héél erg naar nieuws.... Alle sterkte aan zijn vrienden, familie en achterblijvenden... Bert
Jonkje 5 sep 2013 #16 Gecondoleerd met dit grote verlies.. Veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.
D DutchRC Guest 5 sep 2013 #17 Dat hakt er altijd in Sterkte aan familie & vrienden inderdaad.. mvg Roeland
Rhelie Forum veteraan 5 sep 2013 #18 Dit zijn de nare dingen die ook bij het leven horen, je dierbare verliezen is een zware klap. Ik wens je veel sterkte met de verwerking daarvan. René
Dit zijn de nare dingen die ook bij het leven horen, je dierbare verliezen is een zware klap. Ik wens je veel sterkte met de verwerking daarvan. René