Miles fineworx

Enige tijd zitten rond neuzen naar een leuk zwevertje voor op vakantie en ik liep een een paar weken geleden tegen de Miles aan van FINEWORX

Super mooi 2 meter klasse zwever, lasercut gesneden bouwdoos.

2 x een Hitec Hs-81 servo voor hoogte en richting en 1 x een hobbycity klein servo'tje voor de spoiler (in het midden van de vleugel) en die werkt heel goed.

Vliegt super goed, gaat mooi strak aan de lijn om hoog maar ook prima geschikt voor helling met wat meer wind.
Vleugel bestaat uit 1 midden deel met een carbon buis voor extra stevigheid en 2 opstaande tippen, dus ook makkelijk te transporteren.

en zie hier onder het resultaat

P1010604.jpg

P1010605.jpg

Laatst bewerkt:
Wow, wat een mooie zwever!!! Zie ik het goed dat ie een dubbele knik in de vleugel heeft?
Gefeliciteerd!

Vandaag heerlijk in bergen thermiek gevlogen, 1e start aan de lijn gelijk een bel in en heerlijk tussen 2 buizerds mee om hoog gegaan. (Met dank aan Taco z'n perfecte emc-vega lijn + elastiek!!

Mogen weer!!!

wow...die ziet er goed uit
Heb de hele draad al doorgelezen op RCgroups..... ben een beetje verliefd aan het worden :) :)

Ja van tekening maar het is we een bouw pakket. Moet er wel bij zeggen dat het niet een beginners model is qua bouwen. bouw beschrijving is een beetje summier.

Maar hij vliegt echt heerlijk!

Gr

Tekening Miles.

Hallo,
Ik heb nog wel een tekening van de Miles deze heb ik in Duitsland met een frees pakket gekocht bij lototos@web.de deze kun je ook even mailen.
Deze meneer heeft nog veel meer leuke pakketten en tekeningen voor niet te veel.
Gr. Hans

Back