MiMi wintercup 2013

ik wil me graag inschrijven, maar zolang er geen datum bekend is , is dat moeilijk... dan weet ik ook niet of ik t vrij kan houden , of dat er al iets op de kalender staat...

ik kom dus zeker, als de datum het toelaat!

uiteraard met de elf, en met wat geluk de mimi (met vleugeltje van franck)

Als het onder de 10 is dan is dit goed mogelijk :-)
vorige keer waren we met 12. Ik ben benieuwd of de enthousiaste reacties deze keer meer deelnemers aantrekken.

@Fireforx309;
Gewoon inschrijven, annuleren kan altijd nog.
Het is maar om een beeld te krijgen van het aantal deelnemers.
Ook mensen die niet inschrijven zijn welkom.

Evbragt MiMibuild up + evt. Composite 2,4 GHz
Franck_Planck MiMI "uber" composite , 2,4 GHz
Huey MiMi "über" composiet, MiMi "Planck 006" schuim/balsa, 2,4 GHz
Robert boxhoorn Mimi "uberlicht" composiet 2.4 mits op zaterdag of op de heide ivm dichtbij

Evbragt MiMi build up + evt. Composite 2,4 GHz
Robert boxhoorn Mimi "uberlicht" composiet 2.4 mits op zaterdag of op de heide ivm dichtbij
Erik1980 MiMi semisolid + evt. buil-up 2,4GHz

Laatst bewerkt:
full

Da's grappig, dat is de lokatie van de eerste DLG meeting in Nederland in 2005. in die boom rechts van de pin heeft iemand nog een landing gemaakt :) ikke niet hoor.

http://www.modelbouwforum.nl/forums/hlg-dlg/15910-fotos-eerste-dlg-dag.html

Wat ik kon herinneren is dat deze hei toen niet zomaar gebruikt kon worden voor modelvliegen. Als ik het me goed herinner hebben we toen het gebruik geregeld via een lokale club, Henk van Hoorn????

Theo weet jij nog hoe dit zat.

Mocht het zo zijn dat dit veld niet vrij te gebruiken is of je heb op geen enkele manier toestemming (van de eigenaar) kan je hier niet vliegen, zeker niet met een groep van 10 tot 12 man.

Is er geen modelvliegvereniging in de regio Zwolle die medewerking wil verlenen???

Frans

Laatst bewerkt door een moderator:
Zwolle is best een eindje voor me, dik 3u rijden... ofwel moet ik ergens overnachten. Maar dan graag een datum dat ik op tijd een rolstoelvriendelijn hotel kan zoeken...

Zwolle is best een eindje voor me, dik 3u rijden... ofwel moet ik ergens overnachten. Maar dan graag een datum dat ik op tijd een rolstoelvriendelijk hotel kan zoeken...

Niels1275 mimi solid en semisolid en wellicht nog een eigen intrepetatie 2,4 ghz

De wensen waar ik rekening mee zal houden:

1x zaterdags
1x omgeving Zwolle
1x zuid Nederland
1x rolstoelvriendelijk

Laat maar komen, ik hoor graag zo veel mogelijk tips.

Uiteraard is een clubhuis altijd een extra iets... een wintercup kan erg koud zijn, zelfs sneeuw, dus schuilplekken zijn altijd meegenomen...

In zwolle zijn zat hotels! Volgens mij is er in hattem ook een prima hotel daarvoor maar dan zou je van te voren beter even kunnen googelen

Maar wat is er dan aan de hand firefox Een ongeluk?

De heide is om alleen met een rolstoel eigenlijk geen goed plan omdat er nogal regelmatig sprake van los zand is maar een groot deel is wel gewoon hard en als het geregend heeft is dit allemaal prima.

Enkel de laatste helling is een beetje stijl maar dat komt ook wel voor elkaar :-)

@frans,

Elke keer met landen had ik al zo iets van "die boom ga ik nog eens raken" maar gelukkig tot op heden niet gebeurt.

Ik vond dit stuk heide eigenlijk al een beetje te ideaal om onontdekt te zijn, ook bijna geen wandelaars enzo!

Wensenlijstje:

1x zaterdags
1x omgeving Zwolle
1x zuid Nederland
1x rolstoelvriendelijk
1x clubhuis / schuilplaats

Het wordt allemaal meegenomen naar beste eer en geweten.
kom maar door!

J je moet er komende meeting echt bij zijn ey....! :D

Franck_Planck MiMI "über über über!" composite , 2,4 GHz
BokkoMees MiMi BOT, composite, 2,4 GHz
Niels1275 mimi solid en semisolid en wellicht nog een eigen intrepetatie 2,4 ghz

Laatst bewerkt:
Franck_Planck MiMI "uber uber uber !" composite , 2,4 GHz
BokkoMees MiMi BOT, composite, 2,4 GHz
Firefox mimi gecamoufleerd als ELF! 2.4ghz

@franckyboy, ik ga retehard men best doen om er te zijn... zie jij maar dat ik niet meer moet doen dan men vleugeltje tegen men romp aan plakken! :D

Back