Mimicup #2

Het eerste "hansje" schijnt al een aantal jaar geleden voor het eerst te zijn uitgevoerd. De naam is daarom ook ontleend aan zijn "uitvinder" ;)

Het "hansje" is ook makkelijk herkenbaar; een duidelijke WHHHOOOOSSSHHHH terwijl ogenschijnlijk iedereen nog geconcentreerd naar de sky-high dlg's staan te turen.....:D

Yup, in het jaar 2006 op de allereerste DLG meeting van Nederland.
Oh nee was de tweede, Zwolle zat er nog voor.

we gaan iets met prijsjes doen, ik heb net mn kot opgeruimd en ik wilde allemaal spullen wegmikken waar ik twee jaar geleden dolblij mee was geweest... kzal ook es kijken of we een mooi vleugeltje nog ergens hebben liggen.

Ben momenteel een MimiC aan het bouwen (c = composiet)
Mag vast wel meedoe he? :)

Gewoon 2 kanaals, poly vleugeltje.

'T is wel een pokkeind karren maar heb er eigenlijk wel een beetje zin in. Voorkeur is wel Zondag.

-Rasmus

Hmm...klinkt als nieuwe sub-klasse's...ik bouw nu een MiMiV , V for vintage ;-)

Gewoon komen hoor, twordt een topdag, clinics met top NL F3K piloten, F3K taken oefenen....gewoon lekker zwiepen .... EN eten...wat wil je nog meer???.

Ik voorzie een voorkeur voor zondag (pb's meegerekend)

Zaterdag of Zondag is beide mogelijk, gezien ik inmiddels MiMi #2 aan het lijmen ben ben ik ook wel te porren voor een MiMi bijeenkomst. Lachen man :)

Hey,

Als totale newbie hier (eerste post dit) meld ik me graag aan. Zwiepervaring 0 en aantal gebouwde Mimi's: 0,4. Net bezig met mijn eerste, de semi-solid. Vanmiddag twee vingers aan een spantje vastgelijmd met CA (zit best goed vast aan je vel) en me te buiten gegaan aan het schuren van de vleugeldelen. (Ben met drie delen klaar, straks de vierde, die doe ik het liefst vandaag nog, morgen komt onze interieurverzorgster...)

Ha Bommel, welkom ! En gelijk op het leukste deel van mbf, daar waar de échte piloten rondhangen ;-) Maak wat moois van je mimi, en wel rood erop maken he ? Rood vliegt altijd beter.

Je bent van hare welkom op de mimicup dag. Zoals het er nu naar uitziet wordt het een volle bak, én we kunnen die dag een paar clinics organiseren met ervaren F3K piloten!

Ik had zoiets al begrepen... oralight rood en geel is onderweg, net als servo's en een zender. Het wordt een monster! Nu nog zien dat ik 'm enigszins de lucht in krijg (en hou).

Laatst bewerkt:
Back