"mini" bouwproject(je)

zeg, mijn ouders hebben in de tuin een mooie grote vijver, en als modelbouwer MOET ik daar iets mee doen :wink:

Weet iemand een site waar ik ideeën op kan doen voor een mini bootje of zo iets met een lengte van maximaal rond de 25cm of zo?

Kleiner mag ook natuurlijk :)

groetjes Sander

De Dundrum Bay (even zoeken op dit forum) is volgens mij 33 cm. Getekend door Laurent, ook van hier op het forum.
Leuk slepertje, te bouwen in een aantal varianten.
WV is ongeveer 500 gram.

Succes,

Wim

een mini Eco is wel geinig

2043.jpg

GRAUPNER Mini Eco motor + accu + lader
Dit is de meest voordeligste boot in zijn klasse.
Wat er nog nodig is , is een ontvanger en zender.
prijs : 33.00 € ( Bij Quartel )

Oei!

We waren dus even vergeten te vragen wat Sander wil :oops:

DUS:
Sander, wat wil je?

Beetje spelevaren, of wat raggen?

Maakt nogal een verschil uit voor het te kiezen bootje.

(Zie de bovenstaande antwoorden)

Wim

ik moet het natuurlijk wel zelf bouwen.............

en voor 33 euro heb ik er geen lol aan

ik zal btw wel eens kijken naar dat slepertje, misschien kan het ook wel 22 cm groot worden (Als het meezit)

Heb je wel mini-mini spul voor nodig, maar ik zeg niet dat het onmogelijk is. Wel een uitdaging!

Wim

ik wil gewoon ff wat varen, en zelf bouwen.

voor de gein in de vijver

moet leuk zijn, met wat huishoud spulletjes.

rietjes, vlesjes en zulk soort troep

de mini eco is geen bootje voor in de vijver, ik vaar er zelf mee op een 3 meter wijde sloot en heb dan moeite om de bocht te halen laat staan dat je op snelheid komt in een vijver.

ik vaar toch gauw zo;n 100m heen en weer en pas na paar meter bereik ik top snelheid

maar ik was ook van plan om iets ZELF te maken, en als ik iets koop voor 33 euro heb ik het niet echt zelf gemaakt......

en aan zelf iets kopen is ook geen reet aan.......

maar blijkbaar is er dus niet echt een leuk klein probeerseltje bekend..

jammer..... :(

Sander,

je vergist je.
We geven hierboven wel degelijk iets aan. Minimaal 3 dingen zelfs!

De Dundrum Bay: is alleen een tekening van, de rest moet je zelf doen, in de maat die je zelf wilt.

Een Smitje: met andere woorden: een "plastic" bouwdoos die je RC maakt. Kost niet veel, veel werk en een uitdaging het varend te maken.

En de Grote Stern. Is ook niet groot en via dit forum waarschijnlijk wel aan de tekening te komen (Cheeta of Dr. Evil bijvoorbeeld). Net als bij de Dundrum Bay is er alleen een tekening, jij moet de rest doen.

Dus Sander, bouwen maar! :wink:

Succes,

Wim

(edit)
4 Dingen: ook een eend is mogelijk :lol:
(/edit)

maar wim, ik zeg ook niet dat jullie geen ideeën geven.

idd, 4 dingen zou genoeg moeten zijn.

maar ik heb een keertje iemand zien varen met een mini stoombootje van 20cm. het werkte iets anders als een grote, maar zo'n ideetje zocht ik dus eigenlijk.

maar er worden idd wel goede ideeën gegeven, maar ik ben af en toe wat dwars en niet gauw tevreden :wink:

de jeugd van tegenwoordig jah :wink:

Maar wim, met die links dan ik idd wat :D

heel erg bedankt!!

maar soms moet er ook wel eens iemand wat dwars zijn. als we altijd maar overal tevreden mee waren, reden we nu allemaal in een fiat of zo.......

ik ga maar eens wat bouwen denk ik :) [/quote]

Back