Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor lader gebruiken jullie om de 4S lipo's snel op te laden?
Heb al gekeken in het het accu & laad techniek gedeelte maar kon niet echt een helder antwoord vinden.
I was wondering that myself, but TPA seems to work.I had idea that PC2 doesn't use TPA. Whats your setup and PIDS on B330 an mini???
Did you used blue serie on blheli to flash it?Some tree bashing with Erik D and M00st...
BL Heli works nice on t-motor 600hz 12a esc (blue series actually)...
Mobius is HARD mounted on the cheap quad.PC2...
Raar.. bij PC1 wist ik, maar heb toch echt het idee dat hij er bij PC2 op reageert. Als het goed is wordt er morgen weer gevlogen. Ga het meteen uitproberen voordat ik teveel uit mijn nek lul. TPA weer op '0' en terug naar '0,4'.TPA werkt niet bij PC1 en PC2. Je kan het instellen, maar doet niks
Zou geen probleem moeten zijn. De 2200mAh 45C zijn bijna net zo zwaar als de 1800 65C, dat is dus al een voordeel.Ik wil 2200 nano's kopen wegens de backorders van de 1800. Vlieg nu met 2200 op de bo 2000 kV met hq 6045. Maar wat adviseer jij voor een bo 1960 met hq 5045 en een bo 1960 met hq 6045?
Groet
Did you used blue serie on blheli to flash it?
Mijn nieuwe 5inch mini h
![]()
![]()