Mini H blackout

Eindelijk dan de blackout mini h in bezit... ik ben dit topic zelf gestart enkele jaren geleden. Toen had ik al interesse in de BO. Op een of andere manier is het er nooit van gekomen! Het kriebelde altijd wel... vrijheid, vliegen als een vogeltje! Wie wil dat nou niet!

ebb7952b7f5652ea248d42fb842b3062.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Top! En uh.. gewoon 4S kopen. Zonde van het geld als je uiteindelijk toch op 3S over wilt.
Ik ben de hobby gewoon met 4S begonnen. Je moet gewoon wat rustiger met de gas stick omgaan.

Oke dan ga ik gewoon voor 4s en kalm aan doen!
Ik wil dit weekend met de bedrading aan de gang de opgerolde ESC bedrading nu stoort mij.. ik wil een clean BO! Hoe kan ik dit het beste en het makkelijkste aanpakken? Inkorten bij de ESC of plug uiteinde?

get a crimp tool. chop them off. put new connectors. its easy to use one 4 pin jst connector for all motors and connect them to 4 pin one row angled header below naze.

Welke props raden jullie aan voor iemand met niet heel veel ervaring? Vorig jaar vloog ik de RD230 quad een paar maanden... Op dit moment zitten er HQPROP 6" X 4.5 op de BO.

6" met < 2000kv motors ivm grote props en 5" met 2300kv, is meest gangbaar en qua vliegen merk je alleen als je flink aan de throttle gaat hangen (duwen)

Back