Mini H blackout

De binnenste gaten zijn 2mm schroefgaten, de buitenste in de armpjes niet.
De montage zou met de binnenste moeten plaatsvinden : M2 16x9 standaard maat als ik het goed begrepen heb

Heb gisteren eindelijk weer cobra motoren extreem getest met goede pids en de motoren waren super!
Na een aantal agressive full throttle sessies bleven de motoren nog redelijk koud en mijn vliegtijd was enorm!
Zal binnenkort een video ervan posten. Opmerkelijk is dat ik met deze motoren goenoeg power had terwijl ze nog steeds heel erg smooth in hover waren voor preciesie werk.

Ik gebruik de 12amp blue series simonk geflashed.

Met een 1300mah 3s 45C nanotech haalde ik zo'n 8 minuten vliegtijd met zwaar rag werk en veel full throttle.
Ik denk dus dat je zelfs tot 9-10minuten zou kunnen halen met rustiger vlucht

Ik gebruik de 12amp blue series simonk geflashed.

Met een 1300mah 3s 45C nanotech haalde ik zo'n 8 minuten vliegtijd met zwaar rag werk en veel full throttle.
Ik denk dus dat je zelfs tot 9-10minuten zou kunnen halen met rustiger vlucht

klinkt goed, wat weegt die totaal?

net even rond gevlogen in de kamer. haalde 12 minuten makkelijk. volledig fpv en 2200mah 2s. En was nog zeer fel op gas en beweging. motoren nauwelijks warm, esc koud.

2b5n.jpg

h2xq.jpg

ajp6.jpg

12 minuten hover is niet slecht, maar vraag me af hoeveel power je nog overhoudt als je er een mobius op zou zetten bijvoorbeeld?
Waar ligt je hover nu?

@Thom,
ziet er goed uit en toch maar de motoren gebruikt?
Ik haal 8 min. max met 1300mAh.

Je kunt nog een gram of 8 sparen wanneer je de XT stekker verwijderd en de kabel inkort, zet er losse stekkertjes op (van de ESC's).

Heb je al 8 gram van je Mobius verdiend :p, blijf het positief bekijken...,

@Thom,
ziet er goed uit en toch maar de motoren gebruikt?
Ik haal 8 min. max met 1300mAh.

Je kunt nog een gram of 8 sparen wanneer je de XT stekker verwijderd en de kabel inkort, zet er losse stekkertjes op (van de ESC's).

Heb je al 8 gram van je Mobius verdiend :p, blijf het positief bekijken...,

Ik hoop dat je 2 female plugjes heb gebruikt op je batterij i.v.m. kortsluiting

Wel een goed idee, gaat ik ook uitvoeren

Het is donker, dus licht!
LEDstripje van de Action, werkt direct op 12volt en dat voor nog geen 3 pleuro.
full

Nu nog bedenken wat ik voor een FPV setup ga gebruiken...
full

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik voor de cobra's ga. welke esc kan ik dan het beste nemen?

1) afro esc 12a hobbyking ( niet op voorraad)
2) turnigy plush 12a wel op voorraad (hobbyking)
3) hobbyking blue series 12 a (moeten geflashed worden ) niet op voorraad

Ik heb ze getest op Blue series 12A simonk. Afro ESC werkt er ook goed op voor zover ik weet en Plush zal wel werken en prima vliegen.
Het is alleen de vraag wanneer je ze graag will hebben. Ik denk dat je ze in Global Warehouse allemaal kan bestellen. Daar zijn ze op voorraad.

Dit zijn mijn ZMR motoren na 4 vluchten! 3 motoren waren aan het doorbranden na een aantal vluchten op 3S

xbl8.jpg

Dit is een mini gevlogen met de Cobra motoren. Het is net een grote quad

Laatst bewerkt door een moderator:
ZMRs? Hmm jammer maar was te verwachten helaas

Filmpke? Gaaf!

Peyke: de blue series zijn alleen te flashen met goede soldeerkunsten of de flashtool van HK. Heb de Afros via via besteld als test of voor een 2e mini

Back